СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
Належний стан об’єктів загального користування — парків, скверів — та багато іншого, з чого складається поняття благоустрій, — сфера турботи місцевих органів виконавчої влади. З початку року на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 2752 звернення громадян з цього питання. Якщо порівняти з аналогічним періодом минулого року, то кількість їх збільшилася у 1,3 раза, повідомив «УК» Урядовий контактний центр.
Переважна більшість звернень стосувалася проблем будівництва, обслуговування й ремонту доріг місцевого значення. Ці питання найактивніше порушували мешканці Донецької (54, або 12,5%), Дніпропетровської (47, або 10,9%), Одеської (33, або 7,6%), Львівської (32, або 7,4%) областей та м. Києва (42, або 9,7% загальної кількості звернень цієї проблеми).
Чимало звернень знай-шли позитивне вирішення. Наприклад, громадянка Віра Павлівна з Хмельницької області звернулася на урядову «гарячу лінію» з проханням відремонтувати автомобільну дорогу від м. Хмельницького до смт Теофіополя, оскільки дорога була у вкрай незадовільному стані. Розглянувши це звернення, Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області поінформувала автора про те, що філіями «Теофіопольський райавтодор» та «Красилівський райавтодор» виконано роботи з ямкового ремонту проїзної частини, нанесення елементів розмітки дороги, встановлення та заміни дорожніх знаків тощо (загальна вартість виконаних робіт — 285 тис. грн).
Громадяни, як і минулого року, продовжують звертатися з питань водопостачання й водовідведення. Варто виокремити заяву Любові Іванівни із смт Ювілейного (Дніпропетровська область), яка звернулася з приводу пошкодження 10 червня ц. р. магістрального водопроводу по вул. Совхозній, що призвело до витоку води на автомобільну дорогу та прилеглу до неї територію. Голова Дніпропетровської райдержадміністрації 16 червня поточного року поінформував автора звернення про ліквідацію наслідків аварії аварійною бригадою МКВП «Дніпроводоканал».
За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 4618 громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Порівняно з попереднім тижнем їх кількість зменшилася на 180. Звернення, які потребували більш докладного розгляду, а таких зареєстровано 1937, Урядовий контактний центр надіслав на опрацювання за належністю до органів виконавчої влади: до центральних органів влади — 687, до обласних державних адміністрацій — 1236 та до інших організацій — 14 . Після розгляду та конкретного вирішення порушених питань органи виконавчої влади надішлють громадянам на їх домашні адреси письмові відповіді. Окрім того, 2160 заявникам працівники Центру відразу надали необхідні консультації та довідки з питань освіти та спрощеного порядку отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг.
ДОВІДКА «УК»
Урядова «гаряча лінія» працює, крім святкових днів та неділі, за наступним графіком: понеділок — п’ятниця з 8 до 21 години, субота — з 8 до 19 години.
Звертаємо увагу підприємців, що на базі Урядового контактного центру з метою оперативного розгляду скарг на протиправні дії посадових осіб органів виконавчої влади спеціально запроваджено «Гарячу лінію» — «Діалог з малим бізнесом». Скарги приймають фахівці за номером телефону урядової «гарячої лінії»:0-800-507-309.
Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України — безкоштовні.