СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Роль митниці в економічному і соціальному розвитку суспільства  безперечна. Нещодавно ухвалено Митний кодекс, який набере чинності 1 червня 2012 року. Загальний товарообіг України за чотири місяці цього року порівняно з аналогічним періодом 2011-го  збільшився на 6%, а обсяги зовнішньої торгівлі вперше перевищили докризові показники 2008-го, зокрема завдяки спрощенню та прискоренню митних процедур та ефективній взаємодії Держмитслужби з бізнес-структурами. Надходження митних платежів за зазначений період цього року перевищив на 24% цей показник за відповідний період 2011-го.

Якщо документи в порядку, то далека подорож буде в радість. Фото Укрінформу

Держмитслужба плідно й оперативно співпрацює з Урядовим контактним центром. Підтвердженням тому є оперативне опрацювання звернень, які надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію». «За 4 місяці цього року кількість звернень, які були надіслані Урядовим контактним центром для розгляду до Держмитслужби, збільшилась на 13% порівняно з аналогічним періодом торік, — повідомили «УК» в Урядовому контактному центрі. — Їх тематика переважно стосувалася роз’яснень чинного законодавства з питань дотримання правил переміщень через кордон, зокрема транспортних засобів, оплати та пільг на здійснення митних платежів, порядку реалізації вилученого майна (конфіскату). Надходили скарги на затримки проходження митного контролю тощо».

Чимало звернень оперативно розглянула Держмитслужба, а проблеми заявників розв’язано. Так, керівник фірми з м. Хмельницького звернувся з проханням посприяти у прискоренні митного оформлення товару (обладнання для фільтрації води: ящики колекторів, фільтри для води та картриджі до них), який перебував на митниці «Хмельницький-Центральний». Протягом 3 днів звернення було опрацьовано Держмитслужбою та заявнику надано письмову відповідь про завершення митного оформлення наступного дня після звернення до Урядового контактного центру.

Жителька Дніпропетровського району Дніпропетровської області звернулась на урядову телефонну «гарячу лінію» з приводу підвищення розміру митного платежу при розмитненні товару (метизні вироби), який імпортували з Китаю. Декларант заявила митну вартість, яка зазначена у договорі з постачальником. На митниці в м. Дніпропетровськ (залізнична станція «Ліски») їй повідомили про підвищення митної вартості зазначеного товару, з чим заявниця не згодна. Звернення  розглянула Державна митна служба  протягом 2 днів. Заявниці роз’яснили, які документи необхідно подати додатково. Це питання було вирішено повністю.

Отже, громадянам варто не зволікати зі своїми проблемами, а звертатися на урядову телефонну «гарячу лінію» та веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua, де їм допоможуть.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 9294 громадяни зі скаргами, заявами та пропозиціями.

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділокп'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00.