ПОЇХАЛИ!

Швидко. Комфортно. Зручно
 

Опівночі у вівторок у Донецьку почав обслуговувати пасажирів новий вокзальний комплекс. Зміни очевидні: загальна площа всіх приміщень зросла з 5 тисяч 800 до 21 тисячі 593 квадратних метрів, а пропускна спроможність «залізничних воріт» збільшилася з 15 до 35 тисяч пасажирів. Прикметно, що збудований ще майже 70 років тому один із символів міста двічі реконструювали, проте жодного разу так і не вдавалося збільшити його пропускну здатність.

Утім, не кількістю єдиною, адже на вокзалі насамперед подбали про зручності для пасажирів. До нового вокзального комплексу входять відреставрована головна будівля, приміський та транзитний вокзали, два торговельні комплекси, автостанція. Після спорудження приміщень транзитного та приміського вокзалів вдалося відокремити потоки пасажирів місцевого та далекого сполучення. Тобто нині залізничний комплекс у Донецьку — найсучасніший в Україні залізничний об’єкт. «Тут зроблено все для комфорту пасажирів, аби вони долали якомога менші відстані, — зазначив віце-прем’єр-міністр — міністр інфраструктури Борис Колесніков, який взяв участь в урочистому відкритті вокзалу. — Проте ми оцінимо ефективність всього комплексу та правильність проекту тільки після того, як почуємо враження пасажирів».

Новий вокзал вражає архітекурою. Фото з сайту mtu.gov.ua

Але вже зараз є підстави вважати, що пасажири належно оцінять створені для них максимально комфортні умови. Адже у вокзальному комплексі збільшено і кількість кас, і розмір касових залів. У кілька разів побільшало місць у залах очікування та кімнатах відпочинку. Обладнані ліфтами й ескалаторами галереї гарантують повну безпеку під час переходу до потягів. А високі приміські платформи створюють додаткові зручності під час посадки та висадки. Не забули й про пасажирів з обмеженими фізичними можливостями, адже виділено окремий зал для їх обслуговування, облаштовано спеціальні ліфти, ескалатори, пандуси, кнопки викликів касирів.

Під час реконструкції вокзального комплексу використовувалися найсучасніші технології, більшість яких в Україні застосовано вперше. А ще вокзал, що тепер поєднує в собі дві архітектурні лінії — так званий «сталінський класицизм» і сучасний «хай-тек», готовий приймати і старі, і сучасні швидкісні потяги «Хюндай» та «Шкода». Саме для цього спеціально подовжили три пасажирські платформи, де людей зможуть  одночасно обслуговувати два потяги пришвидшеного руху.