СЕБЕ ПОКАЗАТИ

Як отримати МАКСимум

Українське державне підприємство «Антонов»  вперше представляє на східному ринку регіональний реактивний літак нового покоління Ан-158, призначений для перевезення  99 пасажирів. Як зазначив голова правління Державного авіабудівного концерну, президент і  генеральний конструктор ДП «Антонов» Олександр Ківа, новинка, представлена на МАКС-2011 орієнтована для експлуатації на пострадянському просторі з його недосконалими аеродромами,  відповідає світовим екологічним нормам і має хороші економічні показники.  Ми вже повідомляли про те, що участь  наймолодшого представника родини Анів  у попередніх авіаційних  виставках  в Лондоні і Парижі була вельми вдалою. Зокрема ДП «Антонов» і російська лізингова компанія ВАТ «Ілюшин Фінанс і Ко»  уклали  контракти на постачання загалом 20 таких машин.

Ан-158: курс на прибутковість. Фото з сайту bigpicture.ru

Щоправда,  суперечка щодо оснащення Ан-158 ще триває: російська сторона наполягає на обладнанні цього літака російсько-французьким двигуном SaМ146, яким нині оснащуються літаки типу «Сухой Суперджет 100»,  а  українська — двигуном «Мотор Січі»: нині пройшла сертифікацію саме  версія літака  Ан-158 з двигуном  марки Д-148-436 виробництва української  компанії.  Чи вдасться  дійти згоди, дізнаємося по закінченні авіасалону.