Буковина вкотре відзначилась на спортивній і туристичній мапах Європи. Випробувати себе і свої авто на «диких» карпатських трасах, а також безпосередньо у Чернівцях на професійній автотрасі світового рівня «Суперкрос» вирішили 65 екіпажів з різних країн світу. Щоразу їх кількість зростає — буковинський етап «Александров-ралі» за останні роки став найпрестижнішим у державі.
Цього року в Чернівцях, до всього, стартували найсильніші гонщики Росії, адже ралі проходило у рамках 12-го етапу Кубка Європи і було одночасно четвертим етапом чемпіонату України та шостим етапом чемпіонату Росії з цього захоплюючого виду спорту.
— Маючи унікальні умови для проведення престижних автоперегонів на гравійних дорогах зі складним рельєфом, аналогів яким, кажуть, немає в Європі, ми, звісно, підтримали ініціативу Автомобільної федерації України про проведення у нас, уже вп’яте, ралійних змагань найвищого рівня. Витримати наші дороги зможуть тільки ралісти, здатні поєднати швидкість, досвід і розважливість, — зазначив голова обласної державної адміністрації Михайло Папієв, який як штурман особисто здолав нову спецділянку нинішнього етапу автоперегонів разом з абсолютним чемпіоном України з авторалі Олександром Салюком-старшим.
— Боротися на таких дорогах — справжнє задоволення, ми втішені ходом змагань і його результатами, — каже лідер чемпіонату України з авторалі, учасник та призер чемпіонату світу Валерій Горбань. — За кількістю трамплінів і стрибків нові відрізки нагадують Фінляндію, одну з культових гонок світу. Буковинські змагання завжди були цікавими і різноманітними, а цього року організатори додали нові спецділянки, які нададуть «Александров-ралі» ще більшої привабливості серед автолюбителів світу. Тому є причини говорити про можливість проведення на Буковині етапу чемпіонату Європи.
Загалом учасники змагань подолали 12 спецділянок загальною бойовою дистанцією 180 км, що відповідало вимогам Міжнародної автомобільної федерації (FIA) щодо міжнародних ралі з коефіцієнтом «5». Загальна ж довжина маршруту — 642 км, він майже весь проходив гравійними дорогами. Частина з них — експлуатаційні спецдороги лісогосподарського призначення, якими возять заготовлений ліс. Ралі європейського рівня підтвердило якість, з якою буковинські лісівники будують та відновлюють лісові дороги. Вперше підкорилися колесам гоночних автомобілів 9 кілометрів лісової дороги на ділянці «Орлине гніздо».
Зрештою, п’єдестал в абсолютному заліку склався з екіпажів: Олександр Салюк — Євген Червоненко, Валерій Горбань — Володимир Корся і Геннадій Брославський — Михайло Гендельман. Переможця і другого призера розділили всього 5 секунд.