СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади?
 

Постійно у зверненнях на урядову телефонну «гарячу лінію» люди порушують питання забезпечення водопостачанням. Тож для органів влади завдання державного значення — забезпечити постійним централізованим постачанням води високої якості всі населені пункти України.

Лише за I півріччя цього року надійшло 3426 звернень щодо відсутності (2152) і неякісного (774) надання послуг холодного та гарячого водопостачання, ліквідації наслідків пошкоджень трубопроводів, утримання, ремонту комплексів бюветного водопостачання, підведення водопостачання, ремонту свердловин, громадських колодязів (500).

Бюветною водою користується залюбки певна частина населення. Фото Олександра ЛЕПЕТУХИ

Люди скаржились і на ненадання послуги централізованого водопостачання в житлових будинках. Причому зверталися з усіх регіонів країни, переважно з Донецької (441), Луганської (354), Львівської (246), Дніпропетровської (205) областей та м. Києва (258). Зокрема скарги надійшли від жителів міст Борислава, Алчевська, Кривого Рогу, Тореза, Одеси та Донецька.

Ішлося про неякісну воду, недостатній температурний рівень водопостачання в житлових будинках у м. Києві (120), Донецькій (156), Луганській (139), Дніпропетровській (56), Львівській (47) та Запорізькій (41) областях.

Щодо якості води надійшло 81 звернення. Громадяни скаржилися на непридатну для споживання воду з водопровідних кранів у їхніх квартирах (зокрема, з перевищенням концентрації допустимої норми хімічних речовин), порушення правил і норм при знезаражуванні питної води хлором, невідповідність кольору, смаку та запаху.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року на 70,6 % збільшилась кількість скарг (228 проти 67) щодо пошкодження трубопроводів на неприбудинкових територіях.

Для жителів м. Києва, Київської, Луганської, Одеської, Запорізької, Львівської, Полтавської областей актуальним залишається утримання та ремонт комплексів бюветного водопостачання. Наприклад, причиною неробочих бюветних комплексів, що перебувають в управлінні СВКП «Київводфонд» у м. Києві, є відсутність належного електропостачання, їх закриття згідно з документами санепідемстанцій через незадовільні показники якості води, ремонтні роботи обладнання (наприклад, ремонт непрацюючого глибинного насоса).

Натомість  немало і позитивних прикладів. Житель м. Одеси звернувся з приводу закриття бювета на розі вулиць Кримська та Академіка Заболотного. Бюветний комплекс відновили. Тимчасова перерва у його роботі була пов’язана з необхідністю проведення профілактичних робіт.

А ось жителька м. Кам’янця-Подільського Хмельницької області попросила надати матеріальну допомогу в проведенні централізованого водопостачання та водовідведення до її квартири. У відповіді Кам’янець-Подільської міської ради зазначено, що через важке фінансове становище та проведення ремонтних робіт з підготовки обладнання до роботи в осінньо-зимовий період 2012—2013 років комунальне підприємство «Міськтепловоденергія» не може надати заявниці фінансову допомогу. Але розуміючи її становище та підтримуючи турботу про покращення умов проживання жителів міста, КП «Міськтепловоденергія» готове виділити своїх фахівців для виконання робіт з проведення централізованого водопостачання та водовідведення до квартири заявниці у разі надання нею проектно-кошторисної документації. Запропоновані умови влаштували заявницю.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося    8501 громадянин зі скаргами, заявами та пропозиціями. 

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділокп'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00.