СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

«УК» продовжує знайомитись з тематикою дзвінків на урядову «гарячу лінію» від громадян з різних регіонів України. Цього разу — з Житомирської області. За сім місяців (січень-серпень) 2011 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 3 528 звернень від жителів Житомирської області, що на 1,7% (або 271 звернення) менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Із загальної кількості звернень 2032 надіслано на опрацювання за належністю до органів виконавчої влади, а 1496 громадянам надали консультації та довідкову інформацію безпосередньо працівники Центру.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень з питань оподаткування збільшилася у 3,5 раза, пенсійного забезпечення — в 1,5 раза, отримання субсидії — у 7 разів. Як зазначили у Центрі, значно зменшилася кількість звернень з таких питань: земельні відносини (у 10,3 раза), виплата заробітної плати (у 2,2 раза) та соціальний захист населення — у 1,5 раза.

Від працівників освітніх закладів надійшло 7 звернень. Вони переважно скаржилися на затримку виплати заробітної плати, відпускних та розрахункових коштів. Зокрема, громадянин поскаржився на невиплату розрахункових коштів у краснобірській ЗОШ І-ІІІ ступеня. Управління освіти та науки Житомирської обласної держадміністрації повідомило, що при розгляді звернення було проведено службове розслідування, яким встановлено, що директор школи допустив грубе порушення трудового законодавства — звільнив працівника під час перебування його на амбулаторному лікуванні. За допущені помилки директору школи оголошено догану. Централізованою бухгалтерією відділу освіти Радомишльської райдержадміністрації громадянину проведено перерахунок заробітної плати.

Зменшення кількості звернень з питань зайнятості та безробіття (за аналогічний період 2010 року — 26, у поточному році — 16)  свідчать про поліпшення ситуації на ринку праці у Житомирській області. Якщо у 2010 р. кожне п’яте звернення стосувалося невиплати допомоги по безробіттю у центрах зайнятості області, то у цьому році не зареєстровано жодної скарги з цього питання. Актуальною залишається проблема обмеженості пропозицій на ринку праці для випускників вишів, у яких відсутній досвід роботи. Громадян цікавлять  програми створення нових робочих місць у регіоні.

Водночас кількість звернень від громадян Житомирської області з питань комунального господарства  порівняно з аналогічним періодом 2010 року зросла на 8 і становить 135 звернень. Актуальною для жителів Житомирського регіону залишається проблема забезпечення житлом (48 звернень), у першу чергу соціально незахищених громадян.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 3657 громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Порівняно з попереднім тижнем їх кількість зменшилась майже на 7%.

ДОВІДКА «УК»

Урядова «гаряча лінія» працює, крім святкових днів та неділі, за наступним графіком: понеділок — п’ятниця з 8 до 21 години, субота — з 8 до 19 години.

Звертаємо увагу підприємців, що на базі Урядового контактного центру з метою оперативного розгляду скарг на протиправні дії посадових осіб органів виконавчої влади спеціально запроваджено «Гарячу лінію» — «Діалог з малим бізнесом». Скарги приймають фахівці за номером телефону урядової «гарячої лінії»:  0-800-507-309.