У КИТАЇ АВТОМОБІЛЬНИЙ БУМ. Автосалон з понад 1000 автомобілів, з яких сотня ексклюзивні покази, десятки країн і тисячі відвідувачів. Йдеться не про Детройт чи Женеву. Автомобільне свято стартувало у Пекіні. І якщо у виробництві машин, Китай поступається світовим важковаговикам, то у попиті – йому немає рівних. Минулого року продажі машин у Китаї сягнули 18 мільйонів автівок. До 2020 року, цей показник може зрости до 30 мільйонів.
2011 року у лідери китайського ринку вибилися Volkswagen, General Motors і Hyundai.
Поки автосалони на Заході рахують нерозпродані залишки, у Китаї вишиковуються черги.
Експерти визнають: «Китайська автомобільна індустрія прагне заявити про себе. Вони хочуть показати що вони мають, чого досягли, продемонструвати свої новинки – це дійсно важливо. Безперечно, це – напряму пов’язано з урядом КНР, який намагається показати всьому світу наскільки високотехнологічною є країна, на що вона здатна, зокрема, в автомобільному світі».
На що здатні китайські покупці – вони вже продемонстрували у звітах з продажу світових автовиробників. Тому до Пекіна компанії привезли найкраще – ринок преміум-машин тут процвітає, як ніде. Цього року автомобільний люкс-маркет Китаю може додати ще 20%.
Електра Penza. © Фото EPA/ИТАР-ТАСС
Lamborghini Urus. © Фото EPA/ИТАР-ТАСС
Під час виставки. © Фото EPA/ИТАР-ТАСС
Great Wall. © Фото EPA/ИТАР-ТАСС
Nissan Pivo3.© Фото EPA/ИТАР-ТАСС
Jeep Wlangler.© Фото EPA/ИТАР-ТАСС
Спортивний електрокар. © Фото EPA/ИТАР-ТАСС
Honda Verna. © Фото EPA/ИТАР-ТАСС
На виставці. © Фото EPA/ИТАР-ТАСС
Mazda CX 5. © Фото EPA/ИТАР-ТАСС
Koenigsegg Agera Supercar. © Фото EPA/ИТАР-ТАСС
Citroen DS. © Фото EPA/ИТАР-ТАСС
Електромобіль Beat'a. © Фото EPA/ИТАР-ТАСС
Лімузин Мао Цзедуна. © Фото EPA/ИТАР-ТАСС