ПЕРСПЕКТИВИ. Миколаївські суднобудівники отримали контракт на будівництво буксира. Чорноморський суднобудівний завод підписав новий контракт з компанією АТ «PKL Flote» (Латвія, Рига) на будівництво багатоцільового морського буксира проекту G07DL. 

— Понад рік ми йшли до підписання контракту з цією компанією, — зазначає гендиректор миколаївського заводу Валерій Калашников. — Проект розробив наш проектно-конструкторський центр відповідно до міжнародних правил, що їх застосовують до суден такого типу. Кваліфікований конструкторський персонал, виробничі можливості нашого підприємства, знання закордонного ринку суднобудування і комплектуючого обладнання дають змогу впевнено гарантувати замовникам високу якість, реальні терміни і привабливу ціну. Нині стратегія заводу спрямована на встановлення довгострокових партнерських відносин як з потенційними замовниками, так і з нинішніми партнерами підприємства.

Згідно з умовами контракту, суднобудівний завод виробить споруду повнокомплектного буксира відповідно до правил класифікаційного товариства Російського морського реєстру судноплавства.

Судно спроектував проектно-конструкторський центр ЧСЗ, воно призначене для буксирування несамохідних суден і плавучих споруд, проводки суден в акваторії портів, здійснення ескортних операцій в Балтійському морі на швидкості до десяти вузлів, боротьби з пожежами на суднах, а також для виконання криголамних робіт. Комплекс буксира забезпечує тягу не менш як 65 тонн на швартових і складається з двох головних двигунів з допоміжними механізмами, двох поворотних гвинто-рульових колонок із гвинтами регулювання кроку в насадках. Судно має додаткове підкріплення корпусу для роботи в льодах.

Довжина майбутнього буксира — понад 34 метри, ширина — 13 метрів, максимальна осадка 4,83 метра. Передбачається, що готове судно замовник отримає влітку 2013-го.