СЕЗОН. Інкубаторно-птахівничі підприємства обласної асоціації «Сумиптиця» розпочали активну підготовку до сезону реалізації добового молодняку населенню. Передбачається, що вже в першій декаді лютого на ринок надійдуть перші партії курчат-бройлерів, що має значний попит у споживачів.

Як повідомив генеральний директор асоціації Олексій Святець, за 10 років, звідколи створена розгалужена структура, підприємства суттєво наростили потужності. Завдяки цьому з порядку денного вдалося зняти питання дефіциту птахомолодняку. За рік на ринок надходить від 1,5 до 2 мільйонів голів курчат, гусят, качат, індиків, а на замовлення — таких екзотів, як фазан, цесарка, перепел, страус. Особливо популярні в селянських дворах нові породи і кроси гусей: комогори, міжвидовий гібрид качок — муларди та бройлери фоксі чік, українські глинясті та інші. Саме завдяки підтримці і сприянню роботі приватного сектора на Сумщині суттєво підвищилося виробництво і споживання дієтичного пташиного м’яса.

Вже в першій декаді лютого на ринок надійдуть партії курчат-бройлерів. Фото Володимира ЗАЇКИ

Нині зусилля птахівників зосереджені на максимальному здешевленні добового молодняку, аби він був доступним для селян. З цією метою заплановано запровадити так звану систему абонементів, що передбачає прямі зв’язки виробників зі споживачами, уникаючи посередницьких структур.