ПРЯМА ЛІНІЯ "УК"  

Це питання особливо непокоїть людей на початку опалювального сезону, як і вартість та безперебійність теплопостачання. Наші читачі під час прямої телефонної лінії «УК» про наболілі «передопалювальні» проблеми розповіли директорові департаменту проектного управління та енергоефективності у сфері життєзабезпечення Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Станіславу ЗАХАРОВУ. Докладні відповіді на запитання, що надійшли на пряму лінію «УК», можна буде почитати в одному з наступних номерів нашої газети.

Одне із запитань звучало так:

Сергій, м. Київ:

— У нас плату за опалення беруть згідно з показниками будинкового лічильника тепла. А також сплачуємо щомісячно абонентську плату. Чи законно її беруть?

Станіслав ЗАХАРОВ:

— Є сезонний і  міжсезонний тариф. Сезонний — це коли плата береться в опалювальний період. Міжсезонний    коли оплату нараховують протягом усього року. А є змішаний тариф — коли 70—80% вартості послуги ви платите у зимовий період, а експлуатаційні затрати відшкодовуєте протягом усього року. Адже влітку також потрібно обслуговувати опалювальну систему, готувати її до наступної зими. Тобто це абсолютно правомірно.