УРЯДОВИЙ БРИФІНГ. Державна реєстраційна служба працює в штатному режимі. Станом на 29 січня з 90 тисяч 760 заяв Укрдержреєстром зареєстровано 79%, а нотаріусами — 19%. У перспективі ця пропорція буде зворотною. Про це сказав міністр юстиції Олександр Лавринович.

За його словами, за сприяння міської влади Мін’юсту вдалося виділити у столиці ще два додаткових місця для служби реєстрації майнових прав: «Тепер у нас три об’єкти, де в Києві здійснюють реєстрацію і працюють 6 тисяч 942 нотаріуса, які також уповноважені здійснювати реєстрацію». Водночас він зазначив, що на нотаріат додаткових коштів держава не виділила.

А велику кількість у Києві заяв про реєстрацію міністр пояснив тим, що Укрдержреєстр  реєструє документи, подані ще в кінці 2012 року. Після завершення цього процесу він не передбачає технічних незручностей і черг. Однак, за словами урядовця, в країні ще не вирішено питання щодо формування загальнодержавного архіву даних. Адже на цю мету та на перенесення інформації в електронний вигляд потрібні додаткові бюджетні кошти.

Олександр Лавринович також прокоментував слова, сказані Прем’єр-міністром під час засідання уряду щодо незадовільної роботи Укрдержреєстру: «Відставка глави Укрдержреєстру була очікувана. На його місце прийде новий керівник, якого призначить Президент за поданням Миколи Азарова».