АКЦІЯ. Компанія Walt Disney, власник телемережі ABC, відмовиться від реклами фаст-фуда під час дитячих передач на телебаченні, а також на всіх своїх сайтах дитячої тематики, передає УНН з посиланням на  Reuters.

Компанія перестане транслювати рекламу, яка не відповідає нормам здорового харчування. Глава Walt Disney Боб Айгер і перша леді США Мішель Обама сьогодні оголосять про це у Вашингтоні.

Причиною введення заборони на подібну рекламу став високий рівень ожиріння США: від нього страждає близько однієї третини дітей і підлітків. Згідно з дослідженнями Інституту медицини за 2006 рік, фаст-фуд є однією з головних причин виникнення ожиріння.

В кінці травня 2012 мер Нью-Йорка Майкл Блумберг підписав указ про заборону на продаж цукровмісних напоїв у тарі об'ємом більше 16 унцій (приблизно півлітра) в ресторанах, театрах, гастрономах і наметах.