ДІАЛОГ. Щоб у регіонах не  розпорошувалися кошти на  дрібні ремонти комунальних автодоріг, Мінінфраструктури запропонувало робити заявки з областей на реконструкцію одного-двох великих шляхів. Про це зазначив директор департаменту стратегічного розвитку автодоріг Мінінфраструктури Дмитро Котлубей на відеоконференції у Кабміні.

«Облавтодорам слід звертатися до розпорядника цих коштів — Мінфіну, і він повинен обов’язково вас підтримати. Так робили цього року на Кіровоградщині й Полтавщині, коли потрібно було сконцентрувати значні кошти на ремонті якогось одного об’єкта», — додав він.

Керівництво Харківського облавтодору цікавили питання будівництва ділянок шляхів до державного кордону з Росією і можливу їх передачу в концесію. Дніпропетровці поскаржилися,  що цього року на будівництво та реконструкцію доріг області було виділено на 9,2% менше (120 млн грн), ніж у 2011-му, за щорічної потреби 400 млн грн. На це радник голови «Укравтодору» Євген Прусенко відповів, що справді відбулося певне зменшення фінансування, але є сподівання на додаткові надходження найближчим часом.

Одеська влада переймається будівництвом важливої дороги Одеса — Рені, яка є частиною міжнародного транспортного коридору. На думку Є. Прусенка, цей автошлях слід споруджувати на умовах державно-приватного партнерства, і щодо першої її ділянки вже розроблено техніко-економічне обгрунтування. Проте така дорога, за підрахунками фахівців, коштуватиме надто дорого, і до цього питання потрібно підійти дуже зважено.