СУЧАСНІ  ТЕХНОЛОГІЇ. У Донецьку після капітального ремонту знову запрацювали каси попереднього продажу залізничних квитків. Відвідувачі вже оцінили оновлений касовий зал і створені тут умови для осіб з обмеженими фізичними можливостями (змонтовано пандус, а каса №5 обладнана кнопкою для виклику касира). А своєрідною родзинкою стало  встановлення першого на Донецькій залізниці термінала для замовлення квитків через Інтернет та запровадження системи «електронна черга».

Відтепер потенційним пасажирам немає потреби розпочинати придбання квитків із традиційного запитання: «Хто крайній?», а потім штовхатися в черзі. Насамперед клієнт має зареєструватися: натискає кнопку на спеціальному пристрої і термінал видає йому спеціальний талон, де вказано номер. Після цього залишається тільки дочекатися свого часу, спостерігаючи за екранами над касами. А про номер талона та касу, де обслуговуватимуть пасажира, у потрібний час нагадають не тільки цифри на табло, а й звуковий сигнал.