ПІСЕННА ГЕГЕМОНІЯ. Останнім часом так званий «K-Pop» (тобто, корейська поп-музика) стрімко набуває визнання у всьому світі, предусім завдяки соціальним мережам, таким як YouTube, Facebook, Twitter.

Гурт «Wonder Girls» – гарний приклад цього. Два роки тому вони першими серед представників K-попу увійшли до Billboard Hot 100 («Гарячої сотні Біллборда») – щотижневого хіт-параду найпопулярніших у США пісень і виконавців.

Дівчата нещодавно випустили спільний синґл з американським співаком Ейконом – «Like Money» – у надії завоювати нових шанувальників у цілому світі.

Ще один дівочий K-Pop-гурт став супермодним в усьому світі. Його назва – «2NE1». Нещодавно вони з неабияким успіхом гастролювами Сполученими Штатами, зокрема виступили у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі, а тепер дають концерти у Японії.

Наразі дівачата співають переважно корейською, проте сподіваються незабаром випустити альбом англійською мовою. Над цим проектом у США з ним співпрацює відомий продюсер will.i.am.

Що стосується репера на ім’я PSY, то йому немає потреби співати англійською. Його ролик «Gangnam Style» і без того побив усі рекорди на YouTube: 220 мільйонів переглядів. Цей дивовижний успіх є гарним прикладом зростання впливу південнокорейського поп-маркетингу на міжнародній арені.

Copyright © 2012 euronews