МАШИНОБУДУВАННЯ. Крюківський вагонобудівний завод випустив новий вагон-хоппер, призначений для перевезення цементу й інших будівельних сипучих вантажів, що потребують захисту від атмосферних опадів. Нову модель вагона вже рекомендовано до серійного виробництва, повідомили у прес-службі підприємства.

Від свого попередника вагон відрізняється поліпшеними техніко-економічними характеристиками. Він має більшу порівняно з базовою моделлю вантажопідйомність — 74 тонни — і більший об’єм кузова. Кришки розвантажувальних і завантажувальних люків нового цементовоза обладнані механізмами централізованого опломбування, завдяки яким весь вагон закривається двома спеціальними пристроями.

До того ж, конструкція нового вагона дає змогу легко перейти на візок з осьовим навантаженням 25 тонн. А це, в свою чергу, дозволить збільшити вантажопідйомність до 79-79,5 тонни. Серед переваг конструктори називають і встановлену прогресивну гальмівну систему з розподільним гальмуванням кожного візка.

Заводчани стабільно нарощують виробництво і пасажирських вагонів. Як розповів президент ПАТ «КВБЗ» Володимир Приходько, протягом  наступних 4-5 років заплановано довести частку пасажирського вагонобудування до 50% у загальному обсязі продукції, яку випускають на заводі, нині це — 10%.