СОЛОДКЕ ЖИТТЯ. Чотириразова чемпіонка турнірів серії «Великого шолома» росіянка Марія Шарапова в Нью-Йорку, в магазині Henri Bendel на П'ятій авеню, взяла участь у презентації власної торгової марки цукерок, що отримала назву Sugarpova, повідомляє Gazeta.ua. У солодку колекцію увійшли 12 видів жувальних цукерок, виконаних у формі губ, тенісних м'ячів, павуків, фруктів, ведмежат, зірочок, сердечок, які, згідно із задумом спортсменки, повинні відображати веселу, яскраву і солодку сторони її життя поза тенісом.

У назві використана гра слів - комбінація англійського sugar (цукор) і прізвища Шарапової. Фото: mariasharapova.com

«Я завжди любила цукерки і з великим ентузіазмом поставилася до ідеї створення власної марки цукерок. У мене насичений тенісний календар, я весь час подорожую світом і повинна зізнатися, що завжди відчувала слабкість до солодощів. Коли не знайшла те, що хотіла, на кондитерському ринку, вирішила сама придумати цукерки, які сподобаються мені і дівчатам зі схожими вподобаннями. Я хочу якомога швидше пригостити цукерками марки Sugarpova всіх своїх друзів-ласунів», - зізналася Марія Шарапова.

Досі 25-річна російська тенісистка, яка стала в цьому сезоні володаркою кар'єрного «Великого шолома», була обличчям інших компаній. Власне, рекламні заробітки і складають левову частку її доходу. Тепер же найбагатша спортсменка світу вирішила підвищити свою капіталізацію і влаштувати солодке життя.

Півтора роки тому Марія Шарапова вирішила спробувати зробити щось своє і за дитячою звичкою витратити гроші на цукерки, точніше, на жувальні цукерки, які у світі відомі під назвою «Гамма». Знайшлися партнери, фабрика в Іспанії, і тепер з'явилася нова концепція в новій упаковці, де змішалися сексуальність тенісистки як двигун рекламного прогресу, гламур і, звісно, спорт. Наприклад, цукерковий сет під назвою «Спорт» виконаний у вигляді тенісних кульок.

Цукерки поки надійшли у продаж тільки на території США. Однак незабаром Sugarpova з'явиться також у Великій Британії та ОАЕ. Крім того, солодощі можна купити через Інтернет.