ТРАНСПОРТ. І знову жителів столичної Троєщини традиційно ощасливили обіцянкою збудувати метро. Втім, якщо раніше терміни початку будівництва цього об’єкта були віддаленими, а з часом вони відкладалися ще далі , то зараз відлік іде на дні — розпочати роботи пообіцяли вже у вересні. А це вселяє надію, що спорудження довгоочікуваної четвертої гілки таки стартує. Отож уже невдовзі кияни зможуть оцінити міцність слова столичної влади.

Обіцянок щодо будівництва метро на Троєщину кияни чують багато, та коли вони перетворяться на реальність - це ще питання... Фото Володимира ЗАЇКИ

За повідомленням прес-служби КМДА, нині щити, які звільняються від будівництва метро на Теремках, переводять на об’єкт четвертої лінії підземки і йде підготовка до прокладання нової лінії, яка складатиметься з 12-ти станцій. Столичні посадовці повідомили, що найпроблемніші ділянки – на правому березі Дніпра, і з них саме розпочнуть. Цього року стартує зведення станції «Райдужна», яка розташовуватиметься за Подільсько-Воскресенським мостовим переходом.

Утім, для людей важливіше не процес, а результат. Четверту гілку метро планується ввести в експлуатацію за 3-4 роки. Головне, аби будівництво з часом не зупинилося.

Партнером КМДА у прокладанні метро на Троєщину стала російська державна корпорація «Банк розвитку і зовнішньоекономічної діяльності». Її дочірня компанія — ВАТ «Федеральний центр проектного фінансування» — була визнана переможцем конкурсних торгів на залучення компанії-консультанта щодо реалізації проекту будівництва четвертої лінії київського метрополітену. Після підписання угод між «Федеральним центром проектного фінансування» і КМДА розпочнеться робота зі структурування проекту, аби можна було його презентувати потенційним інвесторам. Столичні посадовці запевняють, що участь інвестора у будівництві нової гілки метро жодним чином не вплине на вартість проїзду.