ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК. У  Національному конкурсі бізнес-кейсів із корпоративної соціальної відповідальності-2012 від «Центру розвитку КСО» «Фокстрот» визнано кращим.

Протягом останніх двох років фокстротівці налагодили чітку роботу  з клієнтами. «Якщо компанія «не бачить» окремого покупця, то вона не зможе зацікавити його здійснити покупку», — каже Христина Мельникович, начальник служби підтримки та розвитку програм лояльності торговельної мережі.

Саме в цей час в інформаційному просторі країни з’явився навчальний мультсеріал «Фокс і Трот поспішають на допомогу!», який мережа зняла для дошкільнят і молодших школярів у межах власного соціального проекту. Кожна серія мультфільму містила життєві ситуації, які можуть призвести до біди:  користування несправними електроприладами, поведінка біля водойм, на природі, під час пожежі тощо.

— Це  важлива соціальна проблема: лише у 2011 році від нещасних випадків у побуті загинуло 1016 дітей в Україні. Займаючись пропагандою правил безпеки серед найбільш вразливої аудиторії — малюків, «Фокстрот» допомагає змінити ситуацію на краще за допомогою різноманітних заходів, — каже голова Всеукраїнського дитячого руху «Школа безпеки» Алла Негрієнко.

«Школа безпеки» була в центрі уваги на виставці соціальних проектів. Фото надане прес-службою Фокстроту

Нині 16 тис. плазмових телевізорів щогодини демонструють мультфільми у 225 супермаркетах по всій Україні.

До слова, мультфільм «Фокс і Трот поспішають на допомогу!» схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах Науково-методичною комісією з основ здоров’я Науково-методичної Ради МОНмолодьспорту.