ІНФРАСТРУКТУРА. Перебуваючи з робочим візитом у Сполучених Штатах Америки, віце-прем’єр-міністр — міністр інфраструктури Борис Колесніков ознайомився з американським досвідом  будівництва наземного метрополітену.

«Якщо брати до уваги компонент «ціна і якість», то, звичайно, для всіх українських міст, які мають метрополітен або планують його побудувати, наземне метро вигідніше з економічної точки зору, а також простіше і ефективніше в управлінні. Єдине питання, яке нас цікавило у Вашингтоні, — це функціонування метрополітену за умов сильних снігопадів», — зазначив Борис Колесніков.

За його словами, наші фахівці мають розуміння, як захистити «наземку» від снігу, проте дуже важливо врахувати всі зауваження американських фахівців: «Послуги американських консалтингових компаній в плані снігозахисту будуть для нас дуже корисними».

Урядовець повідомив, що зараз фахівці опрацьовують питання будівництва наземного метро в Києві, Харкові, Донецьку і Дніпропетровську. «Там, де немає історичних будівель, не в історичному центрі міста — немає сенсу йти під землю, адже в 2,5 раза дешевше будувати відкритим способом», — сказав віце-прем’єр. При цьому він зауважив, що наземне метро в першу чергу вигідно будувати у столиці, Харкові та Дніпропетровську. Щодо Донецька, то там вже здійснюється проектування, Львів також потребуватиме такого виду транспорту в контексті підготовки до Олімпіади, а Одеса — з огляду на складності в геології місцевості. «По суті, за вартість 1 км підземного метро можна побудувати 3 км наземного. Тобто сьогодні будь-яке місто-мільйонник може використати цей досвід», — цитує слова Бориса Колеснікова прес-служба Міністерства інфраструктури.

Віце-прем’єр також підкреслив, що при будівництві наземного метро максимально використовуватиметься продукція вітчизняних виробників: «Ми можемо використати продукцію, наприклад, чорної металургії і українського машинобудування для будівництва відкритого метрополітену. Тут буде використана максимальна кількість матеріалів українського виробництва». 

Відділ новин
«Урядового кур’єра»