ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. Автомобільна промисловість – одна з найбільш відкритих для нових технологій. Не тільки тому, що автомобіль залишається одним з найпопулярніших об’єктів на ринку, але й тому, що будь-яке зниження обсягів продажу підштовхує виробників до інновацій. Про це свідчить паризький автосалон, який працюватиме до 14 жовтня.

Гібридні і цілком електричні автомобілі дедалі більше присутні на ринку. І не тільки малогабаритні. Є спортивні автомобілі, які живляться виключно завдяки електроенергії. Справжня супермашина наразі коштує занадто дорого, аби її могли собі дозволити широкі маси.

Ще один вид нових технологій, застосовуваних в автомобілях, – це використання інформаційних технологій. І не тільки ультрарозкішних ґаджетів, як ті, що їх знаходимо в Bentley Mulsanne.

Лоран Мейо, автоексперт:

«Автомобіль з підєднанням до Інтернету – це наступний важливий етап. Тут є сенсорний екран, і завдяки ключу 3G ви підєднуєтесь до Інтернету, який дає вам метеопрогноз у реальному часі, інформацію про дорожній рух тощо. Всі послуги, що їх здатний дати компютер, тепер присутні у вашому автомобілі, у форматі, який не вводить водія в оману, але дає йому інформацію в реальному часі».

Серед виробників, які використовують цю технологію, – «Рено», який ввів під’єднані сенсорні екрани у моделі «Кліо» та «Зое».

Патрік Вержеля, керівник проекту, «Рено»:

«Це – мультимедійна сиситема з навігацією, цифровою музикою, телефонною функцією, функцією кермування – такою, як «Driving eco 2». Інша «родзинка» – «R-link store» – система доступу до додатків, яка дозволяє завантажити їх до вашого автомобіля. Ви також можете знайти доступ до пошуку цін на паливо: система допоможе вам знайти найдешевші автозаправки, розташовані на вашому маршруті. Всі ці послуги ми розробляємо як з огляду на великі компанії, так і на початкуючі підприємства, які прагнуть використовувати інновації».

Привабливість тієї чи іншої моделі тепер оцінюватиметься не тільки з точки зору стилю чи продуктивності, але і в плані використання інновацій. 

Copyright © 2012 euronews