ПРАВА ПОКУПЦЯ ЗАХИЩЕНІ. «Я живу в Ліоні. Я купила компютер на німецькому сайті, але ПК не працює, як належить. Що мені робити? Чи є загальні правила щодо повернення онлайн-покупок?»

Покупцю Валері відповідає представниця інформаційного центру Європейської комісії Хімена Гомес:

«Якщо ви купуєте товари онлайн, ви маєте щонайменше два роки гарантії, як і в звичайному магазині. Вона передбачає ремонт або заміну товару. Гарантія може бути і на довший термін у деяких країнах. Гарантія починає діяти з моменту доставки покупки. Продавець завжди відповідальний за ремонт чи заміну товару у розумний термін. Якщо він не може цього зробити, ви маєте право вимагати повернення коштів чи знижки. У деяких країнах ЄС ви можете також звернутися до виробника. Однак завжди потрібно перевірити, де зареєстрований продавець товару. Адже це правило працює лише, якщо компанія-продавець зареєстрована в ЄС. Щодо загальних правил, ви маєте право відмовитись від онлайн-покупки протягом семи днів з моменту доставки. Щоб зробити це, зазвичай потрібно спершу попередити продавця. Причину відмови пояснювати непотрібно. Вам відшкодують вартість товару протягом 30 днів після повернення покупки. Якщо ж виникнуть якісь проблеми, ви можете завжди звернутися до Європейського центру споживачів. Його повноваження розповсюджуються на покупки онлайн та закордоном. Якщо маєте проблему з місцевим продавцем, звертайтесь до державного центру споживачів».

Якщо бажаєте поставити запитання, завітайте на нашу веб-сторінку чи зателефонуйте за номером
00800 6 7 8 9 10 11.

Copyright © 2012 euronews