МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ. До звичних проїзних квитків на місяць із середини травня в Дніпропетровську запровадили одноденні та семиденні проїзні на трамвай  та тролейбус.

 «Нові квитки введено для зручності пасажирів та збільшення асортименту проїзних. Пасажир заздалегідь може придбати квиток на потрібну дату. Користуватись ним можна необмежено цілий день або тиждень», — повідомив заступник директора комунального підприємства «Дніпропетровський електротранспорт» Михайло Бойко.

Тижневі квитки — іменні, ними матиме право користуватися лише власник. При пред’явленні «тижневика» контролерові слід показувати документ з фотографією, який засвідчує особу. Вартість одноденного квитка 5 гривень, семиденного — 31,5 гривні. Зараз їх продають у диспетчерських пунктах та кіосках, а згодом залучать і кіоски Укрпошти. За словами Михайла Бойка, нині надруковано 5 тисяч одноденних та 5 тисяч семиденних квитків. Додруковувати їх будуть залежно від попиту.

Чи буде такий попит, залишається під знаком питання. Нині вартість проїзду в дніпропетровському електротранспорті становить півтори гривні, в маршрутці — три. Проста арифметика і погана якість громадських перевезень свідчать не на користь проїзних. «Якщо, наприклад, тролейбус 9-го маршруту ходить раз на годину, а особливо його не можна дочекатися в обідній час, то навіщо я купуватиму проїзний? Доводиться їхати маршруткою. Хоча, я знаю, багато моїх знайомих із задоволенням користувалися б цим тролейбусом, — говорить студентка Дніпропетровського аграрного університету Антоніна. — Я навіть у диспетчерську дзвонила, там відповіли, що мають лише два тролейбуси на маршруті, а в обід взагалі курсує один. Начебто не вистачає водіїв і машин. Та мені не зрозуміло, чому на інших напрямках вони є, а на популярному студентському маршруті — нема?»