ЗАБОРНА. У Росії заборонена реклама алкогольної продукції на телебаченні, радіо, в Інтернеті, на транспорті та вуличних рекламних щитах, передає Бі-бі-сі.

Заборона розповсюджується і на пивну продукцію: минулого року Держдума прийняла поправки, прирівнявши пиво до міцного алкоголю.

Поки що залишається можливість рекламувати алкоголь в друкованих ЗМІ - за винятком першої та останньої сторінок – але лише до 1 січня 2013 року.

На безалкогольне пиво рекламні обмеження не поширюються. Також в законі нічого не сказано про так звану «антирекламу».

Експерти побоюються, що в результаті заборони на рекламу алкоголю постраждають власники дорогих алкогольних брендів, а виграють, навпаки, виробники неякісної горілки і спиртовмісних сурогатів.