СОЦІУМ. Україна, за даними ВООЗ, займає перше місце в світі в рейтингу споживання алкогольних напоїв неповнолітніми. На це звернули увагу учасники круглого столу «Чи можливий суспільний діалог між власниками інформаційного бізнесу, журналістами і громадськістю?» Національна експертна комісія з питань захисту суспільної моралі вважає, що в цьому винне, серед іншого, засилля реклами слабоалкогольних напоїв і пива в телепросторі, Інтернеті, на МАФах, зупинках громадського транспорту, у вітринах магазинів та супермаркетів, повідомляє ubr.

Комісія особливо звертає увагу на той факт, що в рекламі алкогольних напоїв використовуються зображення молодих успішних людей, які під час відпочинку розпивають алкоголь.

Таким чином споживачам нав'язується не тільки продукція, але і певну поведінку в суспільстві: відпочинок повинен супроводжуватися розпиванням алкоголю.