ПЕРЕВЕЗЕННЯ. Починаючи з 27 травня на Укрзалізниці діятиме новий графік руху поїздів на 2012/2013 роки. Це розклад для 298 пар поїздів, з яких 156 рухатимуться у внутрішньому сполученні, 125 — з країнами СНД та 17 — із країнами Заходу. Для забезпечення перевезень підготовлено майже 4,6 тис. вагонів, з яких майже 2 тис. із системою кондиціювання. Також сформовані 9 спеціальних поїздів для перевезення дітей, організованих груп пасажирів і вболівальників на Євро-2012.

У новому графіку передбачено зміни, які дещо насторожують пасажирів. Приміром, на основних напрямках руху будуть сконцентровані  пасажирські поїзди денного сполучення, в тому числі й швидкісні. Що робити тим, у кого грошей не вистачить на дорогий квиток (майже півтисячі гривень) і доведеться їхати у денному поїзді без кондиціонера — питання риторичне.

Однак нова система має й чимало плюсів. Скажімо, для пересадки пасажирів із приміських поїздів, потягів підвищеного комфорту та автотранспорту на швидкісні — в обласних центрах і вузлових станціях функціонуватимуть пересадочні пункти, так звані хаби. Самі ж денні міжрегіональні швидкісні поїзди «Hyundai» категорії Інтерсіті (+) та швидкістю до 160 км/год курсуватимуть на таких напрямках: Київ—Львів — 3 пари, Київ— Харків — 3 пари, Київ—Донецьк — 2 пари (третя пара факультативно). Рух поїздів «Skoda» категорії Інтерсіті передбачено на напрямках: Харків—Донецьк, Харків—Дніпропетровськ, Дніпропетровськ—Донецьк, Донецьк—Луганськ, Донецьк— Маріуполь. Місць у них має вистачити для всіх бажаючих, адже їх загальна кількість у міжрегіональному електропоїзді «Hyundai» у дев’ятивагонній комплектації становить 579, в  електропоїзді «Skoda» у шестивагонній комплектації — 636.