СЕРВІС. Тепер пасажири зможуть здолати відстань між містами менш ніж за три години. Ті, хто у службових чи родинних справах їздив з одного обласного центру до іншого, не раз нарікали на незадовільне транспортне сполучення. Автобусом на дорогу півтори сотні кілометрів доводилось витрачати півдня, поїздом — не менше, та ще й пересадку робити.

Донедавна між двома обласними центрами не було прямого залізничного сполучення. «Доводилося бігати з вантажем по коліях», — ділиться пані Люба, яка принаймні двічі на місяць їздить до дітей у Луцьк. До того ж графік руху незручний: жінці треба було або під дверима квартири півдня дітей чекати, або їм із роботи відпрошуватися.

— У Луцькому напрямку ми ще не пробували організувати прямого транспортного сполучення, — каже начальник Львівської залізниці Богдан Піх. — Люди змушені були пересідати у Стоянові. Тепер, думаю, їм дуже зручно.

Ще б пак, адже перебуватиме у дорозі рейковий автобус на 90 місць до трьох годин, а це на 40 хвилин менше, ніж їхати звичайним рейсовим автобусом. До того ж коштує залізничний квиток на 10 гривень дешевше за автобусний, а рівень комфорту, звісно, не порівняти. Як і на залізниці загалом, на цьому рейсі теж діятимуть пільгові тарифи для студентів. А їх, за словами голови Львівської облдержадміністрації Михайла Костюка, понад дві тисячі. Посадовець переконаний, що цей маршрут буде успішним.

Нині рейковий автобус «Львів — Луцьк» курсуватиме п’ять разів на тиждень (окрім вівторка та середи) у тестовому режимі. Це зроблено, щоб вивчити пасажиропотік між обласними центрами. Втім, залізничники сподіваються, що швидкісна електричка користуватиметься попитом серед пасажирів передовсім через доступну ціну (вартість квитка — 55 грн), комфорт і зручний графік.