ІНФРАСТРУКТУРА

В рамках реконструкції Поштової площі Києва відкрито  автомобільний рух першою частиною новозбудованого підземного тунелю

Нині столицю нашої держави практично неможливо уявити без довжелезних заторів, адже більшість наявних автомобільних розв’язок збудовано в середині минулого століття. Тоді важко було уявити, що за кілька десятків років Києвом щодня курсуватимуть мільйони автівок. Однак нині це реальність, що аж ніяк не додає комфортності проживанню у місті над Дніпром.

Про проблему говорять давно, втім, лише останніми роками почали здійснюватися реальні кроки для її розв’язання. Так, упродовж 2010—2013 років у Києві було зведено п’ять автомобільних розв’язок у районах з найбільшою концентрацією заторів. Тепер повним ходом триває реконструкція одного з найскладніших транспортних вузлів столиці — Поштової площі. Після завершення робіт пропускна спроможність цього вузла збільшиться до 110 тисяч автомобілів на добу.

Кілька місяців тому на Поштовій площі запрацювала естакада, а вчора за участі Прем’єр-міністра Миколи Азарова відкрито автомобільний рух першою частиною підземного тунелю.

Перед Миколою Азаровим ожила схема реконструкції Поштової площі. Фото Oлега МAРКЕВИЧA

«У певному розумінні ми сьогодні розв’язуємо ще одну з багатьох проблем міста Києва — відкриваємо транспортний рух на чотири смуги. Тим самим будівельники виконали свою обіцянку: завершити до 1 вересня другий етап будівництва цієї надзвичайно складної розв’язки. Загалом, цей транспортний вузол розраховано на пропуск колосальної кількості автомобілів — близько 100 тисяч на добу. Об’єктів такої складності у столиці ще не будувалося. Дуже приємно, що незважаючи на всі труднощі будівництво наближається до завершення. Вважаю, і це я обговорював з будівельниками, що до Дня визволення Києва від німецько-фашистських загарбників здамо другу частину підземного тунелю і повністю ліквідуємо затори в цьому напрямку», — висловив переконання глава уряду, додавши, що невдовзі розпочнеться будівництво метро на Троєщину.

За його словами, будівництво такої радіальної автомагістралі в столиці забезпечить безперервний проїзд починаючи від околиць міста (Столичного шосе) і закінчуючи околицями Оболоні. При цьому буде забезпечено безсвітлофорний проїзд, що дасть змогу прибрати значну частину транзиту з міста і пришвидшити перетин Києва.

Микола Азаров нагадав, що за останні роки в столиці збудовано ще кілька автомобільних розв’язок. І це попри політичне протистояння у Київській міській раді. Звичайно, можна цілком предметно дискутувати щодо виборів у столиці та принципів місцевого самоврядування, але ж без реально діючої влади кошти на потреби міста не виділятимуться. І це факт, що спричиняє блокування розвитку Києва.

Крім того, за словами Прем’єра, в умовах світової рецесії наша країна переживає непрості часи. «Кожен потрібний об’єкт змушує мобілізувати всі ресурси. Але, попри це, країна будується. Попереду у будівельників багато роботи, адже програму розвитку Києва розраховано на багато років. А це потребує злагодженої роботи Київської міськради, Київської держадміністрації та уряду», — наголосив Микола Азаров. Він також подякував колективу будівельників, які у непростих умовах довели здатність ударними темпами будувати вкрай складні об’єкти.