МЕТА 

Кардинальна модернізація транспортної інфраструктури столиці відбуватиметься протягом 2012—2013 рр.

Нараду щодо перспективного плану розвитку транспортної інфраструктури столиці Прем’єр-міністр Микола Азаров розпочав словами про проведення в Україні чемпіонату Європи з футболу. Мовляв, це футбольне свято засвідчило величезний потенціал нашої держави. «Проведення Євро було випробовуванням для нас. Ми переконалися, що не просто можемо реалізовувати масштабні інфраструктурні проекти, а й  продемонстрували світу, що здатні виконувати найскладніші завдання», — наголосив він, додавши, що українські будівельники отримали безцінний досвід.

За словами глави уряду, всі поставлені завдання щодо транспортної інфраструктури столиці виконано. Зокрема у рамках підготовки до футбольного чемпіонату капітально відремонтовано та реконструйовано 11 столичних вулиць. І це лише початок шляху. Прем’єр зазначив, що уряд поставив собі амбітні завдання, на виконання яких потрібно витратити багато зусиль та фінансів.

«Зараз перед нами стоїть завдання: кардинальна модернізація транспортної інфраструктури столиці. Нам треба, щоб Київ розвивався, щоб кияни та гості столиці почувалися комфортно. Ми повинні зробити Київ ще гарнішим», — підкреслив Микола Азаров.

Під час наради глава уряду ознайомився з переліком основних інфраструктурних об’єктів, які планується реалізувати протягом 2012—2013 років. Зокрема йшлося про запуск швидкісного трамвая на Троєщину. При цьому голова Київської міськдержадміністрації Олександр Попов запевнив, що трамвай реально запустити до Дня Незалежності України: «Роботи ведуться згідно з графіком, і ми встигаємо це зробити».

Окрім цього,  триває будівництво метро на Троєщину, першу станцію якого київська влада планує відкрити вже 2013 року. Також активізовано будівництво Подільського мостового переходу, рух яким планують відкрити також наступного року. Нині триває будівництво метро на Теремки. Уже в жовтні цього року буде здано чергову станцію цієї лінії.

Водночас місцева влада працює над реалізацією проекту будівництва з’їздів з вулиці Саперно-Слобідської на Столичне шосе, реконструкції транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги (Шулявський шляхопровід), на Ленінградській площі. Вирішується й питання будівництва дороги до аеропорту Жуляни.

Окремо учасники наради зупинилися на реконструкції транспортної розв’язки на Поштовій площі. Додає клопоту, окрім розташування на території площі чималої кількості пам’яток історії та культури, й те, що проїзна частина вулиці Набережно-Хрещатицької проходить від житлової забудови на відстані всього 10 м. У зв’язку з тим, що до цієї вулиці в одному рівні примикають районні магістральні вулиці з інтенсивним рухом транспорту, влада не відхиляє можливість «пустити» частину транспортної розв’язки через тунель. У цьому контексті голова КМДА зазначив, що територію можна було б зробити привабливішою в архітектурному плані. Це рішення Прем’єр-міністр оцінив: такі нововведення дадуть змогу зберегти історичні та культурні пам’ятки, залишити недоторканною єдину річкову площу столиці, повідомляє департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ. 

Відділ новин
«Урядового кур’єра»