СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
Що робить влада для громади
З початком літнього сезону дедалі більше проблем виникає у сфері транспортного обслуговування громадян. Очевидно, це пов’язано зі збільшенням пасажиропотоку.
Передусім наших співвітчизників непокоїть незадовільний санітарно-технічний стан рухомого складу та неналежний рівень обслуговування під час здійснення перевезення, повідомив «УК» Урядовий контактний центр, куди стікається вся інформація від заявників.
Якщо протягом січня - червня 2011 року з транспортних проблем надійшло 782 звернення від громадян, то з них у літній період — 161.
Жителів Київщини турбує питання недостатньої кількості електропоїздів у таких напрямках: Київ — Ніжин, Київ — Фастів, Київ — Яготин, Київ—- Гребінка, Київ — Хмільник, Київ — Козятин.
Деякі заявники незадоволені змінами, що відбуваються на автостанції «Видубичі» в м. Києві.
Гостро постала проблема з проїзними квитками. Їх або нема, або в обмеженій кількості. Так, житель Харківської області поскаржився на брак квитків у продажу в передсвяткові дні. Тож він просить на офіційному сайті Укрзалізниці розмістити розклад поїздів та надати можливість громадянам реально бронювати та купувати квитки через мережу Інтернет.
Деякі заявники не розуміють причини підвищення тарифів на послуги автомобільного транспорту, який працює у режимі маршрутного таксі. Зокрема, жителі м. Бориспіль Київської області неодноразово зверталися зі скаргами на підвищення вартості проїзду в автобусі сполученням Бориспіль — Київ з 3,50 грн до 7 гривень.
Громадяни пропонують чиновникам запровадити продаж квитків на потяги дальнього сполучення лише за документом, що засвідчує особу, з метою запобігання спекуляції залізничними квитками.
На думку співвітчизників, доцільно вирішити питання про налагодження повітряного сполучення Криму з країнами Прибалтики, Росією, Білоруссю.
На урядову телефонну «гарячу лінію» звернувся пан Степан із с. Довге Іршавського району Закарпатської області з проханням надати роз’яснення: чи передбачено облаштування спеціалізованих вагонів у залізничних потягах міжобласного сполучення для інвалідів, які пересуваються на візках. Укрзалізниця інформувала заявника, що на залізничному транспорті проводиться постійна робота щодо придбання спеціалізованих пасажирських вагонів для перевезення таких осіб. Починаючи з 2001 року залізницями за власні кошти придбано 19 вагонів, а у 2011/12 роках за рахунок залучених коштів заплановано придбати новий рухомий склад (в якому передбачені місця для проїзду осіб з обмеженими фізичними можливостями): 10 міжрегіональних електропоїздів, 2 міжрегіональні двоповерхові електропоїзди та 2 міжрегіональні поїзди локомотивної тяги. Замовлення на перевезення інвалідів на візках у спеціально обладнаному вагоні приймаються не пізніше ніж за 5 діб до відправлення поїзда на залізничних вокзалах відповідальними працівниками і оформлюються письмовими заявками.
ДОВІДКА «УК»
Урядова «гаряча лінія» працює, крім святкових днів та неділі,за наступним графіком: понеділок — п’ятниця з 8 до 21 години, субота — з 8 до 19 години.
Звертаємо увагу підприємців, що на базі Урядового контактного центру з метою оперативного розгляду скарг на протиправні дії посадових осіб органів виконавчої влади спеціально запроваджено «гарячу лінію» — «Діалог з малим бізнесом». Скарги приймають фахівці за номером телефона урядової «гарячої лінії»: 0-800-507-309
Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України — безкоштовні.
Телефон урядової «гарячої лінії» — 0-800-507-309.