АНОНС

Завтра розпочнеться п'ятнадцятий "Український музичний ярмарок"

У Національному комплексі "Експоцентр України" 7-9 жовтня на відвідувачів ярмарку чекають останні розробки лідерів вітчизняних і зарубіжних виробників професійного звукового й світлового обладнання та музичних інструментів.

За словами директора "Інформаційної агенції культурних індустрій" Ірини Плехової, ще в 90-х роках сталася унікальна для України річ: Асоціація дистриб'юторів, виробників і продавців професійного звукового та світлового обладнання, музичних інструментів - це фактично конкуренти на ринку, але вони об'єдналися, щоб і організувати український музичний ярмарок, і разом просувати його прогресивні ідеї в суспільстві.

Член правління цієї асоціації, директор СП "Комора" Олег Репецький, пригадав Україну до музичного ярмарку, який ініціювало і вперше провело очолюване ним підприємство: без магазинів музичних інструментів і фірм, які надають послуги з озвучення, на професійному рівні, з концертними майданчиками на допотопному обладнанні, мікрофонами, купленими лише десь у підворітті з кишені когось із "нелегалів", тільки з двома-трьома недержавними студіями звукозапису...

Нині ж в Україні представлені найкращі в світі виробники з музичної галузі.

"Але залишилося, - наголосив Олег Репецький, - ще чимало нерозв'язаних проблем. Наприклад, такої професії як настроювач фортепіано не існує, немає жодного закладу, який би їх готував - це самоучки, котрих класифікують як прибиральників, тобто нетворчих працівників, їм навіть неможливо передбачити оклад. А парк фортепіано в жахливому стані: у жодній із музичних десятирічок немає хоча б одного нормального концертного інструмента, на якому могли б готуватися діти до міжнародних конкурсів. Ну добре, піаніно, якісь інші інструменти можемо купувати, але де придбати суто українські? Вони просто зникнуть, коли повмирають майстри, і ніхто не знатиме, як зробити бандуру чи кобзу. Допомогло б відродити цю важливу національну справу, підтримати вітчизняних виробників державне замовлення на їхню продукцію".

На цьогорічному "Українському музичному ярмарку", як зауважив його директор Георгій Шевко, "незважаючи на кризу, представництво українських та іноземних торгових марок буде ширшим, ніж торік, - понад 70 фірм. Серед них і українські виробники з Вінниці, Житомира, Білої Церкви, Львова, вони намагаються виживати й конкурувати із представниками закордонних компаній.

Та ярмарок проводиться ще й для того, щоб залучати нашу молодь до музичної культури. Нова унікальна акція дирекції "Українського музичного ярмарку" і Спілки звукорежисерів України - "Стоголос-2010": у пересувній студії звукозапису упродовж 9 жовтня з 10 ранку до 19 години записуватимуть дітей, які виконуватимуть бек-вокал до нового синглу Олександра Пономарьова "Я вдома".

Кожна фірма залучає до демонстрації своїх новинок артистів, які купують її продукцію, від рокерів, реперів до виконавців класики. Крім їхніх виступів, відбудеться великий концерт 9 жовтня, присвячений легендарному "бітлівцю" Джону Леннону: п'ятнадцятиліття "Українського музичного ярмарку" збіглося із 70-ю річницею від дня народження цього видатного музиканта.