СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
Що робить влада для громади
Уряд ретельно аналізує пропозиції й претензії представників малого бізнесу та оперативно на них реагує. Відтак поступово налагоджується діалог із бізнесом. Як повідомили «УК» в Урядовому контактному центрі, на його базі за дорученням Прем’єр-міністра України М. Азарова у травні 2011 року було запроваджено проект «гаряча лінія» — «Діалог з малим бізнесом», у ході реалізації якого надійшли звернення від 1608 представників малого та середнього бізнесу. З початку 2012 року на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 225 звернень.
Серед найпоширеніших питань, з якими зверталися підприємці на «гарячу лінію», сплата єдиного соціального внеску до Пенсійного фонду (23,8% загальної кількості звернень представників малого та середнього бізнесу), скарги на дії службових осіб (18,5%) та роз’яснення норм законодавства у сфері підприємницької діяльності та оподаткування (12,7%) щодо умов призначення та виплати допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які зареєстровані як фізичні особи — підприємці, та оплати коштів згідно з листами непрацездатності (6,4%).
Усі питання, з якими підприємці звертаються на урядову телефонну «гарячу лінію», уважно вивчаються в Урядовому контактному центрі, де заявникам надається вся необхідна інформація щодо норм чинного законодавства. Решта звернень направляється до органів виконавчої влади. Стан та результат вирішення питань заявників Урядового контактного центру перевіряється шляхом встановлення зворотного зв’язку із підприємцями.
Мороз«триває» руки в рукавичках. Фото Олександра ЛЕПЕТУХИ
Так, приватний підприємець з м. Харкова поскаржився на урядову телефонну «гарячу лінію» на дії працівників санітарної станції Дзержинського району м. Харкова, які відмовили у прийнятті в нього заяви для оформлення санітарного паспорта на вантажний автомобіль, оскільки він «звернувся у неприйомні години». Після відповідного втручання заявник отримав санітарний паспорт на власний автомобіль, про що повідомила Державна санітарно-епідеміологічна служба.
Приватний підприємець з м. Запоріжжя поскаржилась на працівників Головного пасажирського управління Укрзалізниці за відмову у наданні потяга для організації туристичної поїздки за маршрутом Запоріжжя — Умань, що була запланована на 14 жовтня. Проте відмову заявниця отримала тільки 13 жовтня, тобто через 45 днів з моменту подачі своєї заяви. В результаті реагування на перевезення організованої групи пасажирів було надано потяг № 983/984 Запоріжжя — Умань з відправленням 14 жовтня, про що повідомила Державна адміністрація залізничного транспорту.
За період з 30.01.2012 по 06.02.2012 р. на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося близько 9523 громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями (за минулий тиждень — 9640). У зв’язку з екстремальними морозами звернення громадян щодо випадків обмороження розглядалися першочергово. Окремо необхідно виділити звернення жительки м. Запоріжжя з проханням допомогти її чоловіку, який 31.01.2012 р. о 17.30 потрапив у снігову пастку в автомобілі на дорозі сполученням с. Смирнове — смт Чернігівка Запорізької області і залишався там тривалий час без їжі та води. Дружині потерпілого відмовили в Міністерстві надзвичайних ситуацій, де, з її слів, їй сказали, що «техніка не має достатньої потужності, щоб дістатися до місця пригоди». Внаслідок оперативного реагування й спільних зусиль Урядового контактного центру та Запорізької облдержадміністрації чоловіка заявниці було визволено із снігового полону.
Жінка з села Мар’янівка Васильківського району Київської області звернулася з проханням допомоги, оскільки потерпає від морозу через відсутність опалення в її будинку. У результаті оперативного реагування і спільних зусиль Центру та Київської облдержадміністрації громадянка була госпіталізована до Васильківської районної лікарні.
0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00.