СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Такого снігопаду, як у грудні 2012 року та на початку 2013-го, у нас давно не було. Востаннє, за інформацією Гідрометцентру, кількість опадів досягла рекордної позначки у 1930 році. І ось негода увірвалася в наше життя знову. Попри все, у неймовірно складних метеорологічних умовах залізничникам  вдається забезпечувати безперебійність та безпеку руху поїздів. Хоч без винятків не обійшлося.

Показник дотримання безперебійного руху на залізниці в нашій країні хоч і високий порівняно з більшістю цивілізованих країн світу, але за світовими стандартами не найвищий. Тому на урядову телефонну «гарячу лінію» надходять скарги від громадян щодо нечіткості або незручності графіка залізничних перевезень.

Прийде електричка вчасно чи ні — ось у чому питання. Фото Володимира ЗАЇКИ

Як повідомили «УК» в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру, з початку 2012 року до сьогодні фахівці Центру зареєстрували та надіслали на розгляд Мінінфраструктури і місцевим органам виконавчої влади 3837 звернень, що стосувалися міського та міжміського транспортного обслуговування. Левова частка звернень надходила з м. Києва (675), Дніпропетровської (361), Донецької (353), Київської (322), Львівської (237), Вінницької (189), Харківської (164), Луганської (140), Одеської (134), Миколаївської (123) та Полтавської (102) областей.

За статистичними даними, упродовж 2012 року, за січень та початок лютого 2013 року надійшло 496 скарг щодо незадовільного графіка руху громадського транспорту, з яких 198 звернень стосувалися залізничних перевезень, що надійшли з м. Києва (41 звернення), Київської (27), Дніпропетровської та Донецької (по 18), Полтавської (16), Одеської (13) й Вінницької (11) областей.

Здебільшого люди скаржаться на порушення графіка руху електропотягів, зокрема сполученням Ізмаїл (Одеська область) — Одеса, Буча (Київська область) — Київ, Одеса — смт Вапнярка (Томашпільський район Вінницької області), ст. Борщагівка (м. Київ) — ст. Клавдієво-Тарасове (Бородянський район Київської області), Ясинувата — Красний Лиман (Луганська область). Варто виокремити регулярні скарги від жителів м. Ізмаїла Одеської області, які не задоволені графіком руху електропотяга Ізмаїл—Одеса.

Надходять також скарги на порушення графіка руху потягів сполученням Київ—Донецьк, Житомир—Харків, Чернігів—Харків, Львів—Одеса та Одеса—Москва. Люди також звертаються із проханням переглянути незручні, на їхній погляд, графіки руху потягів та електричок.

Завдяки активній громадянській позиції людей, які звертаються на урядову телефонну «гарячу лінію», вирішуються проблеми, що мають суспільне значення, або принаймні на них звертають увагу відповідні органи виконавчої влади.

Так, жителька м. Києва поскаржилася на недотримання графіка руху потяга Київ—Донецьк 31.12.2012 р.  Державна адміністрація залізничного транспорту, де розглянуто звернення, надала заявниці відповідь, що порушення графіка руху сталося внаслідок складних погодних умов, і  попросила вибачення.

Заявник з м. Ірпеня Київської області звернувся зі скаргою на графік руху електропотяга ст. Тетерів (Київська область)—ст. Святошин (м. Київ) та Коростень (Житомирська область)—Київ. Державна адміністрація залізничного транспорту надала роз’яснення, що незадовільний графік руху було спричинено пошкодженням контактної електричної мережі. За короткий термін ремонтні роботи було проведено, пошкодження усунуто.

На урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет з 4  по 10 лютого звернулися 12 694 заявників.

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.