ТРАНСПОРТ

Хронічну проблему міських пасажирських перевезень у Львові розв'язують, відкриваючи соціальні маршрути.

Віднедавна мешканцям нових мікрорайонів Львова, яким упродовж багатьох років доводилося користуватися дорогими, але незручними маршрутками, віднедавна запропонували альтернативу - автобусні соціальні маршрути. Дешевші і значно комфортніші. Що, зрештою, віднедавна й робить більшість пасажирів, пересідаючи на зручні, місткіші і, головне, дешевші автобуси, що вийшли на міські маршрути. Львів'яни вже оцінили переваги запропонованого автотраспорту: у просторому салоні нема тисняви (вісім великогабаритних автобусів курсують з інтервалом 12 хв від торгового центру "Зубра", що в одному з найбільших житлових мікрорайонів Львова - Сихівського - до Львівського університету ім. І. Франка). Щоправда, йдеться не про відкриття нового маршруту, а відновлення ліквідованого з певних причин кілька років тому.

Загалом у Львові працює три соціальні маршрути: вже згаданий та "5", що теж курсує із Сихова від торгового центру "Санта-Барбара" до Оперного театру, а мешканці мікрорайону Рясне-2 до центру доїжджають популярним "3" за 1 гривню. Поповнення автопарку ще трьома новенькими ЛАЗами (з початку року місто придбало 15 сучасних автобусів виробництва Львівського автобусного заводу) дасть можливість продовжити , як і планувалося, цей маршрут до автостанції N 2, що на вулиці Богдана Хмельницького, повідомив директор ЛКАТП N1 Орест Гриньків.

- Наше місто чи не єдине в Україні, де працюють соціальні маршрути. Це чудова справа - допомагати соціально не захищеним верствам населення. Цього року і надалі розширюватимемо їх мережу. Місто невдовзі отримає нові автобуси та тролейбуси від ЛАЗу. Частину машин скеруємо саме на соціальні маршрути, - зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.

У такий спосіб є можливість уникнути транспортного колапсу і водночас поліпшити рівень міських пасажирських перевезень.

 

Оксана МЕЛЬНИК