ПЕРЕГОНИ. Майже сотня ретро-автомобілів з Австралії, Канади, Японії та Європи  зупинилися на майдані Свободи у Харкові  під  бурхливі оплески та  радісні вигуки жителів і гостей міста. Палкі і щирі, вони відразу ж передалися й господарям раритетних авто.

— Це перший наш в Україні фініш, і така тепла зустріч — чудовий сюрприз для кожного з нас, — поділилися  враженнями учасники Міжнародного ралі «Пекін — Париж»  Лорен Кокін та Дженні Мауп.  Мандрівники також зазначили, що Харків організував найгостиннішу зустріч з моменту старту перегонів, і розповіли, що їм вдалося здолати вже більшу частину шляху — майже 7 тисяч кілометрів. Позаду залишилися Китай, Монголія, Росія, тепер дісталися й України.

Позитивне враження  справила на учасників ралі й  українська митниця, яку 96 ретро-екіпажів пройшли усього за 20 хвилин. Ралійники перетинали російсько-український кордон у пункті пропуску «Гоптівка». В середньому, за їх словами, на прикордонне оформлення одного автомобіля було витрачено близько однієї хвилини. А, наприклад, проходження монгольсько-російського кордону зайняло у колони понад чотири години.

Старий кінь борозни не зіпсує. Фото прес-служби Харківської міськради

Лише позитивні враження від Харкова, та загалом України, залишилися і в директора ралі  Філіпа Юнга. За його словами, перший подібний автопробіг відбувся в 1907 році, і в ньому взяли участь 10 автомобілів. Наразі в колоні 96 екіпажів, у складі яких представники 26 національностей. Найстаріший автомобіль — учасник нинішніх змагань — столітній Ford Model T з Австралії, а наймолодший — французький Renault 4, якому 31 рік.