ІНФРАСТРУКТУРА. Львів’яни невдовзі зможуть дістатися трамваєм із центру до спального району. 

Продовжити трамвайну колію до нового мікрорайону міська влада розраховує за грантові кошти від німецького уряду та позику від Європейського банку реконструкції та розвитку. Якщо важливий для міста проект «Трамвай на Сихів» підтримають депутати, то роботи розпочнуться вже з весни і триватимуть протягом року.

Про конче потрібне мешканцям 150-тисячного спального району Львова надійне трамвайне сполучення із центральною частиною міста йдеться не перший рік. Адже маршрутні таксі й навіть автобуси великої місткості, які віднедавна вийшли на маршрути, гострої транспортної проблеми не розв’язують. Тож щоранку люди змушені вистоювати довжелезні черги на зупинках, аби доїхати на роботу, а ввечері — додому. Тому агітувати за реалізацію цього містобудівного проекту не доводиться.

Свого часу роботи з подовження трамвайного маршруту №4 на Сихів уже розпочиналися — від кінцевої зупинки на вулиці Інститутській до торгового центру. Однак через брак коштів їх було призупинено. Тому уряд Німеччини та ЄБРР зголосилися фінансово допомогти Львову в розв’язанні цього складного завдання. Коштуватиме прокладання нового трамвайного маршруту та облаштування дорожньо-транспортної інфраструктури (будівництво колій та лінії електропостачання, проектування доріг, управління рухом) 16 млн євро. З них 6 млн євро дасть у борг ЛКП «Львівавтодор» ЄБРР, 4 млн євро надійде як грант від міністерства екології та навколишнього середовища ФРН (на безповоротній основі), решта —  з бюджету розвитку Львова. Позику місто отримає на 10 років під мінімальні відсотки.

Заплановано, що перший етап робіт розпочнеться наступного року. У підсумку із Сихова щогодини додатково можна буде швидко і якісно перевозити до 4100 пасажирів. Крім того, матиме місто й екологічну вигоду, бо електротранспорт не забруднює атмосфери.

— Охоче підтримуємо проекти, спрямовані на модернізацію транспортної інфраструктури у містах, — зауважив представник міністерства екології та навколишнього середовища Німеччини Юрген Кейнхорст. — Ми за ініціативу Львова щодо відновлення громадського транспорту. Тому й фінансуємо будівництво трамвайної лінії №4 і виступаємо за розвиток велосипедного руху в місті.

За словами міського голови Львова Андрія Садового, спочатку планують відкрити рух на новому трамвайному маршруті до проспекту Червоної калини. Наступним етапом має стати її продовження до стадіону «Арена Львів», а звідси, через частину приміського селища Сокільники, — до готелю «Супутник». Це передбачено у генплані розвитку Львова.