РЕЖИМ РОБОТИ. «Починаючи з 1 квітня, для працівників Південної залізниці з щоденним обліком робочого часу встановлюють режим неповного робочого тижня з неробочими днями по п’ятницях» — таку інформацію розмістили кілька інтернет-сайтів з посиланням на сайт Південної залізниці.

На початку року українські залізничники разом із профспілками вийшли на пікети до Кабміну, вимагаючи дотримання соціальних гарантій працівникам галузі. «Урядовий кур’єр» стежить за ситуацією, що склалася. Тож інформація про скорочення робочого тижня (вочевидь, і зарплати?) не могла пройти повз нашу увагу. Але на сайті Південної залізниці ми нічого подібного не знайшли. Втім, і в її прес-службі, куди ми зателефонували, теж були здивовані:

— Я бачила цю інформацію в Інтернеті, але не можу зрозуміти, чому там посилання на наш офіційний сайт, — сказала «Урядовому кур’єру» керівник прес-служби Південної залізниці Ірина Гаманенко. — Насправді ж ситуація така. На початку 2013 року зменшилися обсяги вантажоперевезень. Тож скоротилися доходи Південної залізниці. Її керівництво докладає максимум зусиль, щоб забезпечити повною мірою соціальні гарантії працівникам. У разі подальшого зменшення обсягів перевезень і через негативні зовнішні чинники можливе (як один із варіантів) встановлення режиму неповного робочого тижня для збереження кількості працівників в умовах скорочення доходів. Але я не можу зараз відповісти, чи буде це введено з 1 квітня...

Та інформація «гуляє» в Інтернеті й посилається на інші документи. Наприклад, на сайті міста Гребінка (там розташований великий залізничний вузол) читаємо: «Враховуючи падіння обсягів перевезень, що негативно впливає на фінансово-економічний стан Південної залізниці, та з метою збереження кадрового потенціалу, згідно з телеграмою Н/682 А від 28.01.2013 року з 1 квітня для залізничників вводять чотириденний робочий тиждень».