У Києві 3 грудня відбувся IV «Український готельний форум 2015». За словами організаторів щорічного бізнес-зібрання, цього разу обговорювалися питання підвищення сервісу та прибутковості сучасних готелів, інноваційні технології та адаптація українських готелів до міжнародних стандартів.

Уже традиційно подія відбувається у конференц-залі готелю «Русь». Форум збирає всеукраїнські дирекції, власників готелів, генеральних директорів, керівників та представників міжнародних готельних мереж в Україні з операційного, комерційного та керуючого менеджменту. Вони всі переконані, що якісна робота готелів допоможе Україні залучити до державної скарбниці додаткові кошти.

Радник міністра економічного розвитку і торгівлі України Олексій Євченко, присутній на форумі, зазначив : «Необхідно привернути увагу держави і народних депутатів до цієї галузі для того, щоби залучити інвестиції для його розвитку. Тому що у всьому світі туризм — це та галузь, яка дає майже 10% ВВП, а у сфері послуг — це стабільні 30%, тобто йдеться про величезні кошти».

Експерти вважають, що готелів в столиці та України загалом мають задовільну якість бслуговування. Але водночас менеджмент готелів недостатню увагу звертає на супутні послуги. Та й власне послуги для надання житла поки що організовані не на найвищому рівні. Без покращення якості роботи привабити іноземних туристів з часом буде все складніше.

Експерти радять учасникам готельного бізнесу звертати увагу не тільки на рівень обслуговування, а й на інтер'єр та екстер'єр готелів. Адже не всі готелі Києва та України зараз перебувають у задовільному стані.

Президент асоціації готелів та ресторанів України Дмитро Забура зауважив: «На жаль, не раніше аніж через п'ять років можна сподіватися на те, що досягнемо бодай колишніх результатів за кількістю іноземних туристів та прибутковості туристичної галузі. Водночас треба залучати нових, у тому числі і міжнародних, клієнтів. Тому нам треба зосередитися, активно працювати, щоби не втратити туристичний бізнес, основи якого створили двадцять років тому». А це вимагає об'єднання усіх складових в індустрії гостинності, впровадження нових підходів, інноваційних рішень в управлінні бізнесом, пошуку дієвих механізмів з підвищення ефективності, рентабельності і конкурентоспроможності готелів

Під час роботи IV щорічного «Українського готельного форуму» детально обговорювалися питання підвищення капіталізації обєктів та прибутковості профільного бізнесу, покращення якості сервісу, управління ціноутворенням. Глибоко аналізувалися особливості розвитку і проблеми сегменту готельного ринку в Україні. Наголошувалося, зокрема, на нюансах міжнародної та внутрішньої стандартизації, необхідності адаптації до міжнародних стандартів, отриманні сертифікації та підвищення зірковості об'єктів. Виступаючі говорили про необхідність ознайомлення з кращим світовим досвідом ведення бізнесу з метою створення сильних і популярних готельних брендів, які успішно будуть конкурувати на міжнародному рівні і приваблювати гостей з усього світу.

Взяти участь у форумі могли тільки попередньо зареєстровані і особисто присутні на форумі делегати, участь для яких була безкоштовна. Цьогоріч на конференцію прибуло понад 200 учасників, кожен з яких мав власну думку та пропозиції щодо розвитку галузі обслуговування та популяризації туризму в Україні. Більшість також сходяться на тому, що для відчутного розвитку галузі необхідна підтримка із боку держави.