ЗАЛІЗНИЦЯ. Під час попередньої континентальної першості в Австрії та Швейцарії вболівальники не звертали особливої уваги на відстані та кордони. Що й не дивно, якщо взяти до уваги, скільки кілометрів відділяють Відень і Інсбрук, Базель і Клагенфурт або Цюрих і Зальцбург. Інша річ — фінальний турнір збірних Старого Світу, який прийматимуть Україна та Польща.

Шанувальники футбольного таланту Тимощука і Вороніна, Шовковського і Назаренка готуються подорожувати слідом за своїми улюбленцями. А це справа непроста. Адже Київ та Донецьк, де дружина Блохіна гратиме матчі групового турніру, розділяють 700 кілометрів, Львів та Донецьк — 1175.

Суто футбольна «Арена Львів» нещодавно останньою з чотирьох святкувала євроготовність. Фото Укрінформу

Ось чому без кардинальних змін у найпопулярнішому виді транспорту обійтися було неможливо. У грудні 2010 року в рамках проекту впровадження в Україні прискореного залізничного руху був підписаний контракт із корейською фірмою щодо поставки десяти міжрегіональних електропоїздів. 85% фінансування їх загальної вартості — 261 млн доларів — здійснюється за рахунок кредитів «Ексімбанку» Республіки Корея строком на десять років.

Харківський «Металіст» готується в робочому режимі — команда змагається на кількох фронтах. Фото з сайту uaeuro2012.com 

Головна перевага Hyundai — вони розвивають швидкість до 160 кілометрів на годину. А це означає, що з Києва до Харкова можна буде дістатися за 3,5 години, до Львова — за 4,5 години, до Донецька — за 5,5 години.

— Ми плануємо, що українці поїдуть на травневі свята вже на нових поїздах, — пообіцяв віце-прем’єр-міністр — міністр інфраструктури Борис Колесніков. За його словами, вартість квитка у другому класі швидкісного поїзда становитиме 160–220 грн залежно від часу придбання квитка.

— Ціна буде плаваючою, — зазначив віце-прем’єр. — Наприклад, за 90 днів — 160 грн, в день відправлення — до 220 грн. Кожен обиратиме зручний для себе варіант.

Він також зазначає, що така система давно й успішно діє в авіаперевезеннях, не тільки даючи змогу пасажирам планувати свої поїздки, а й дає можливість транспортної компанії оптимізувати витрати.