Саме таким бачать проектанти майбутній об’їзний міст у місті корабелів. Фото з сайту news-mk.blogspot.com

Делегація Японського міжнародного агентства зі співпраці (JICA) провела в Миколаєві зустрічі з представниками місцевої влади. У Миколаївській облдержадміністрації обговорили стан і перспективи розвитку системи транспорту та логістики на півдні України. Японським гостям презентували проект будівництва мостового переходу через річку Південний Буг. За словами заступника голови облдержадміністрації В’ячеслава Боня, будівництво мосту дуже важливе для розвитку транспортної й логістичної системи і Миколаївської області, й України загалом.

Мостовий перехід через Південний Буг планують розташувати на міжнародній автомобільній трасі М-14 Одеса — Мелітополь — Новоазовськ, яка є частиною транспортного коридору Європа — Кавказ — Азія. Будівництво мосту через Південний Буг дасть змогу розв’язати частину економічних проблем, розвантажить вулиці міста й поліпшить умови транспортного сполучення в південному регіоні. Підвищиться ефективність перевезень між портами Миколаївської та Одеської областей. Усе це створить позитивні умови для залучення інвестицій у Миколаївську область.

Нині ж маршрут руху вантажного автотранспорту пролягає через мости, не розраховані на сучасні навантаження, і лише справа часу, коли перевантаження призведуть до аварійної ситуації. Оскільки мости розташовані в межах Миколаєва, маршрут вантажівок пролягає вулицями міста. Це призводить до заторів, збільшення кількості й складності аварійних ситуацій, негативно впливає на навколишнє середовище.

Представники Японії нагадали, що перемовини з приводу будівництва мосту через Південний Буг тривають уже кілька років. З огляду на тривалість переговорного процесу й те, що з моменту останнього візиту японської делегації сталося багато змін, було ухвалено рішення повторно дослідити об’єкти системи транспорту та логістики в Миколаївській області. На основі цих досліджень JICA до травня 2017 року надасть висновок про доцільність реалізації проекту будівництва мосту через Південний Буг за кошти уряду Японії.

Іноземні інвестори, крім Миколаєва, побувають у Херсоні та Одесі, зберуть інформацію і як підсумок моніторингу сформують рекомендації для уряду Японії. Якщо японська компанія прийде в Миколаїв, це буде позитивним сигналом для інших інвесторів.

Представники JICA під час зустрічі вивчили інвестиційну карту міста і зазначили, що інвестиційний проект може містити не тільки будівництво мосту, а й спорудження причалу в морському порту. А пізніше можлива реалізація наступного етапу проекту — будівництво через міст залізничної гілки.

Місцева влада має намір здійснити всі необхідні кроки, щоб японські інвестори віддали перевагу Миколаєву. Підтримує миколаївський проект і вітчизняне Міністерство інфраструктури.