Безкоштовний сервіс швидкого пошуку та онлайн-бронювання найдешевших авіаквитків «TICKETS», створений українцями, отримав ексклюзивні права й від усіх найпопулярніших світових соціальних мереж на використання найпопулярнішого світового бренду.

Стрімкий розвиток соціальних мереж сприяє становленню більш відкритого суспільства та робить інформацію ще доступнішою, вже майже неможливо уявити сучасне життя без чатів, мессенджерів та блогерів. Бізнес також активно проникає у простір соціальних медіа. Наявність корпоративних аккаунтів і лояльних спільнот сьогодні є обов'язковим для будь-якої компанії, яка пропонує свої продукти і сервіси широкому колу споживачів. Однак можливість використовувати навіть власний бренд як назву офіційної сторінки компанії в соціальних мережах може стати досить проблемним питанням. У популярних соціальних мережах, з багатомільйонною аудиторією користувачів, лише небагатьом вдається довести свої права на корпоративну айдентику і переконати гігантів у виключному праві володіння власним брендовим аккаунтом.

Заснована українцями у 2018 році британська компанія «TICKETS WORLDWIDE LLP», яка офіційно володіє найвідомішим у всьому світі брендом TICKETS як правонаступниця компаній, що використовують цю назву з 1998 року і є власниками доменного імені – tickets.us в США з 2002 року, доклала чималих зусиль, щоб у провідних соціальних мережах з’явилися офіційні корпоративні аккаунти під назвою TICKETS. Та все ж таки «TICKETS WORLDWIDE LLP» вдалося обгрутнувати та підтвердили своє право на володіння брендом TICKETS і переконати головні соцмережі світу. Маючи усі законні підстави Facebook, Telegram і Microsoft (володіє з минулого року соціальною мережею і сервісом для розробників програмного забезпечення Github) безоплатно передали ексклюзивні права на володіння акаунтами TICKETS. Зараз компанія має власне ком’юніті в мережі Instagram (instagram.com/tickets), планує розвивати власний Тревел-канал в Telegram (t.me/tickets) і займатися розробкою мобільних додатків для мандрівників використовуючи можливості співпраці з розробниками з усього світу на github.com/tickets.

Зрозуміло, що у будь-якому бізнес-процесі, реєстрація торгової марки не є обов'язковою, адже це процес тривалий і витратний. Проте у багатьох випадках наявність зареєстрованої торгової марки це показник високої якості товарів або послуг, та рівня довіри до самої компанії. «TICKETS WORLDWIDE LLP» має великі плани на майбутнє, тому і відстоює свої права на власний комерційний бренд TICKETS. Так з 2015 року компанія володіє торговою маркою TICKETS в Індії, з травня 2019 року має торгову марку TICKETS в Єгипті, розпочато реєстрацію їх бренду в Китаї та Європейському Союзі.

Варто зазначити, що компанія «TICKETS WORLDWIDE LLP» як і їх український веб-сайт tickets.co.ua на сьогоднішній день не пов'язані з українським холдингом «TicketsTravelNetwork», який розпочав свою діяльність у 2009 році запустивши в Україні онлайн-сервіс продажу квитків – Tickets.UA. Однак, за нашою інформацією, між засновниками компаній була домовленість про співпрацю і велася робота щодо створення спільних проектів на територіях декількох країн, але у 2018 році засновники обох компаній прийняли остаточне рішення розвиватися самостійно. Частина країн і відповідних доменних імен переважно на території СНД, а саме Казахстан, Узбекистан, Киргизстан, Туркменістан, Грузія, Естонія, а також Туреччина перейшли в управління української компанії Tickets.UA, а країни далекого зарубіжжя, такі як США, Єгипет, Нігерія, деякі країни Європи, країни Азії, Центральної та Латинської Америки залишилися в управлінні британської компанії. При цьому засновники обох компаній зберегли дружні і партнерські відносини до сьогоднішнього дня.

Станом на початок 2020 року компанія «TICKETS WORLDWIDE LLP» вже представлена у 57 країнах світу і 5 основних територіальних регіонах. Найбільші з них – США, Китай, Індія, Індонезія. Як зазначають фахівці, найбільш перспективними, з туристичної точки зору, для розвитку локального бізнесу з продажу авіаквитків, готелів та інших туристичних продуктів наразі є Індія, Єгипет, Таїланд, Філіппіни та Бразилія.