За GPS-навігацію фірми Дніпропетровщини, які виводять в рейси маршрутки, щороку мали платити понад 2,5 мільйона гривень приватній компанії за те, що вона зберігала інформацію з GPS-датчиків на власних ресурсах. Дніпропетровська ОДА вирішила цю схему змінити і перевела інформацію з GPS-датчиків на власні сервери. «Ми обіцяли перевізникам ліквідувати зайві платежі. У кожній маршрутці є GPS-датчик, обслуговування якого раніше коштувало 250 гривень на місяць. Частина цих коштів йшла приватній фірмі, що надавала програмне забезпечення. Ми встановили програмне забезпечення на сервери ОДА. Тепер плата нижча на 20%. Це та сума, яка залишається перевізникам. Ми ліквідуємо всі зайві платежі», — розповів радник голови Дніпропетровської ОДА Юрій Голик.

Переведення інформації з GPS-датчиків на сервери ОДА дало змогу контролювати їхні перевезення в режимі онлайн: чи дотримуються водії швидкісного режиму та маршруту, де ночують машини, звідки та коли вирушають в рейс тощо. «Ми перевели монолог влади з перевізниками в діалог і почали роботу. Тепер вони беруть водіями демобілізованих із зони АТО, безкоштовно перевозять бійців та рідних загиблих на війні, підвищують якість перевезення. Це яскравий приклад, коли в умовах кризи системний підхід дає змогу економити та покращувати послуги», — підкреслив голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко. Всього на Дніпропетровщині працюють понад 800 автобусів на більш ніж 200 приміських та 240 міжміських маршрутах.