СЕМІНАР

Віце-прем'єр-міністр - міністр інфраструктури під час Національного семінару для регіональних ЗМІ окреслив головні завдання та поінформував про хід робіт на об'єктах.

За його словами, 25 травня буде вирішуватися дата відкриття головної футбольної арени країни - Національного спорткомплексу "Олімпійський". Наразі є два варіанти: стадіон відкриють або 24 серпня, або наприкінці жовтня. Розбіжність у 60 днів, як повідомив Борис Колесніков, обумовлена майже двомісячною затримкою в постачанні тефлонового покриття для покрівлі спорткомплексу. Загалом реконструйований столичний стадіон відповідатиме п'ятизірковому статусу і вміщуватиме 69004 глядачів. Хоча розглядається можливість "розгону" кількості місць до 70 тис. До того ж, НСК "Олімпійський" зможе приймати й інші змагання. Зокрема, в 2015 році на ньому планується провести молодіжний чемпіонат Європи з легкої атлетики.

Чотирьом зіркам відповідатиме новий стадіон у Львові. І вже восени 34490 глядачів зможуть побачити на ньому перші матчі. Майже не зупинився віце-прем'єр на стадіонах-красенях Донецька та Харкова: до них питань і претензій немає.

Повним ходом ведуться роботи і в аеропортах. За словами Бориса Колеснікова, до кінця року в столичному "Борисполі" мають запрацювати два нових термінали D та F. Він повідомив, що термінал D буде здатен приймати 12 млн пасажирів на рік, що вдвічі більше нинішньої спроможності всього комплексу. А термінал F буде віддано під обслуговування чартерних та лоукост-рейсів.

Після реконструкції на друге місце в Україні вийде міжнародний аеропорт Донецька. Цьому сприятиме завершення будівництва нової злітно-посадкової смуги третьої (найвищої) категорії. Донецький повітряний порт буде здатен приймати всі існуючі літаки і ті, що з'являться у найближчі 20 років. А львівський аеропорт зможе приймати далекомагістральні літаки класу Boeіng 747 та А-380. Перехід на якісно новий рівень стане можливим задяки будівництву нової злітно-посадкової смуги, яке завершиться у грудні цього року.

Буде пришвидшено залізничне сполучення між Києвом та рештою міст - господарів української частини Євро-2012. Адже на маршрут вийдуть потяги Hyundaі, максимальна швидкість яких - 180 км на годину. Загалом, за словами віце-прем'єра, з південнокорейською компанією ведуться переговори про 90 потягів, які мають збиратися саме в Україні.

Продовжуючи тему участі національних виробників у підготовці до Євро-2012, Борис Колесніков повідомив, що роботами на всіх інфраструктурних об'єктах (крім аеропорту "Бориспіль") займаються українські генеральні підрядники. В цілому ж на нашу частину турніру працює 440 тис. осіб, і 90% робіт виконують українці. Тому, як зазначив Борис Колесніков, ще задовго до Євро-2012 Україна отримує зиск.