ПЕРСПЕКТИВА. Торфокрихту, яку бюджетні установи, комунальні підприємства та населення області традиційно використовують як паливо, державне підприємство «Волиньторф» відпускатиме оптом по 50 гривень за тонну, або у понад 4 рази дешевше. Цю важливу новину на підсумковій нараді з питань роботи виконавчих комітетів рад у 2012 році та завдань з розвитку сільських територій на 2013 рік повідомив голова облдержадміністрації Борис Клімчук.

 — Зниження ціни на важливий ресурс стало можливим завдяки системному аналізу порядку ціноутворення на продукцію підприємства фахівцями територіальних відділень Антимонопольного комітету, державної інспекції цін та головного управління економіки облдержадміністрації, — прокоментувала подію керівник прес-служби  облдержадміністрації Галина Денисюк. — Торфокрихта як місцевий вид палива використовується для опалення та підігріву води у багатьох бюджетних установах, а також окремими індивідуальними споживачами — для обігріву осель. Тепер відчутне зменшення ціни на цю продукцію дасть змогу бюджетам різних рівнів переорієнтувати кошторисні видатки утримання на видатки розвитку, а волинянам — просто заощадити  сімейні бюджети.

Така увага до другорядного, здавалося б, питання в регіоні не випадкова. Волинська область має найбільші в Україні запаси торфу. Чверть століття його успішно перетворює в паливні брикети ДП «Волиньторф». 

 — Продукція нашого підприємства, що є альтернативою дорогому російському газу, широко використовується для опалення, а попіл, що залишається при спалюванні, може використовуватись як органічне добриво. Ринок збуту торфобрикетів постійно розширюється за рахунок експорту в Польщу, Угорщину, Словаччину, Німеччину, Фінляндію, Чехію, — розповів керівник ДП «Волиньторф» Іван Киричик. — Завдяки допомозі облдержадміністрації та підтримці Кабміну підприємство недавно отримало довгоочікуваний дозвіл на розробку нових родовищ торфу, що забезпечило йому перспективу на найближчі десять років. Тепер наша черга допомогти бюджетним установам — за рік вони отримають 4—5 тисяч тонн недорогого палива, що фактично є відходами нашого виробництва.