ОНОВЛЕННЯ. Кримська тролейбусна лінія, що з’єднує Сімферополь з курортними містами Південного берега, за 50 років експлуатації жодного разу капітально не ремонтувалася. Протягнувшись на 90 км через перевал, вона є найдовшою гірською тролейбусною трасою в Європі. В її обслуговуванні задіяно 34 тягові електропідстанції, 667,9 км контактного дроту, 9,8 тис. одиниць опор контактної мережі.

За роки експлуатації знос контактної мережі склав 45% при нормативі до 25%. Не в кращому стані і тролейбусний парк півострову. Адже на кінець 2010 року зношеність кримського електротранспорту складала понад 96%. Складними трасами їздили машини-раритети, які мали вік понад 25 років. Більше того, ще й потрапили до Книги рекордів Гіннеса, як старіші на планеті, що використовуються на лініях регулярного сполучення.

Розуміючи складність ситуації та соціально-економічну важливість кримської тролейбусної лінії, уряд прийняв рішення кардинально оновити тролейбусний парк сучасними машинами і провести поетапний ремонт тролейбусної лінії. В 2010 році на кошти, що були виділені автономії з державного бюджету, опорядковано 16,4 км тролейбусної лінії. А в 2011 році відремонтовано три тягові підстанції та 12 км мереж тролейбусної лінії, на що з бюджету країни виділили 50 млн грн. Підприємство «Кримтролейбус» отримало 61 сучасний тролейбус «Богдан» виробництва Луцького автозаводу вартістю понад 140 млн грн. Тролейбуси мають належну технічну характеристику: опалюються взимку, конденціонуються влітку, мають низьку посадку.

Новий транспорт та проведені роботи з капітального ремонту дали змогу знизити напругу на контактну мережу і тягові підстанції, що істотно знизило кількість аварійних ситуацій та обривів дротів під високою напругою.