ГРОМАДСЬКИЙ ТРАНСПОРТ

 Салони вагонів стали набагато комфортнішими для пасажирів
 

Швидкісний трамвай є чи не головним видом громадського транспорту у простягненому на сотню кілометрів Кривому Розі. Третину рухомого складу (23 вагони) цього виду транспорту у місті вже на сьогодні модернізовано. А днями місто отримало ще три вагони швидкісного трамвая, на реконструкцію яких пішло близько 6 млн грн.

Модернізація вагонів дасть змогу не тільки до 40% скоротити споживання електроенергії, а й знизити рівень шуму та вібрації під час руху, зменшити знос контактного проводу. Електроенергія економиться за рахунок її повернення назад до електромережі під час гальмування трамвая. А підвищення надійності зняття струму і зменшення зносу контактного проводу забезпечують спеціальні прилади. Також у швидкісних трамваях встановлена сучасна система транзитно-імпульсного управління тяговими двигунами, яка має істотні переваги у порівнянні з системою реостатного регулювання, що використовувалися раніше. Секції трамвайного вагона об’єднані гнучкими з’єднаннями.

«Підтримка та розвиток електротранспорту — це, в першу чергу, покращення якості пасажирських перевезень, екологічної ситуації та значна економія енергоресурсів. У рамках програми розвитку міського електротранспорту Дніпропетровської області системно відновлюється технічний ресурс та модернізується існуючий парк рухомого складу трамваїв», — наголошує голова Дніпропетровської облдержадміністрації Олександр Вілкул.

До речі, економія електроенергії, витрат на обслуговування та ремонт від реконструкції одного трамвайного вагона становить 150 тисяч гривень на рік. Нові технології покращують й умови перевезення пасажирів. Оновлений трамвай плавно набиратиме швидкість і плавно гальмуватиме. Салони вагонів із сучасними напівм’якими пасажирськими сидіннями з удосконаленим кріпленням до підлоги стали набагато комфортнішими.

ДО РЕЧІ

… А в Полтаві — кременчуцькі поїзди

Олександр ДАНИЛЕЦЬ,
«Урядовий кур’єр»

Південна залізниця обкатала перший вітчизняний швидкісний пасажирський потяг, сформований із модернізованого електровоза і дослідних вагонів, виготовлених на Крюківському вагонобудівному заводі. Прес-служба залізниці повідомила, що під час випробувальної поїздки за маршрутом Харків — Сімферополь — Харків перевіряли плавність руху, шумоізоляцію у вагонах, гальма.  У поїзді є чотири вагони першого класу (серед яких із салонами для VIP-пасажирів), чотири вагони другого класу (один із них пристосований для перевезення пасажирів у інвалідних візках), а також один загальний. Передбачається, що новий поїзд, розрахований на рух зі швидкістю 160 км/год, курсуватиме за маршрутом Харків — Київ.