СПІВПРАЦЯ. Обсяги замовлення швидкісних поїздів «ŠKODA» для українських залізниць можуть бути збільшені. Про це повідомив 13 березня 2012 року, Віце-прем’єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков за підсумками зустрічі з Міністром транспорту Чехії Павелом Добешем. Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури.
Під час зустрічей із Міністром транспорту Чехії Павелом Добешем та керівництвом компанії «ŠKODA TRANSPORTATION a.s.» Борис Колесніков обговорив розширення горизонтів співпраці. У першу чергу мова йшла про можливість збільшення обсягів замовлення поїздів «ŠKODA» для України, що, у свою чергу, нерозривно пов’язано із локалізацією виробництва цих поїздів у нашій країні. «Серйозні замовлення для «ŠKODA» вимагатимуть локалізації виробництва їх в Україні», – підкреслив Віце-прем’єр-міністр України.
За словами Бориса Колеснікова, є наміри серйозно оновити український рухомий склад за рахунок швидкісних двоповерхових поїздів «ŠKODA». «Ми плануємо використовувати рухомий склад «ŠKODA» між містами, відстань між якими перевищує
Нагадаємо, 13 березня в Чехії передано перший двоповерховий електропоїзд виробництва компанії «ŠKODA VAGONKA a.s.» для Південної залізниці. Борис Колесніков у рамках робочої поїздки до Чехії разом із фахівцями Укрзалізниці оглянули вагони та проїхали у новому поїзді по випробувальному кільцю полігону компанії «ŠKODA TRANSPORTATION a.s.» в Цергеніце (Чехія).
Згідно із договором Південна магістраль отримає два таких поїзди, що курсуватимуть по кільцю Харків-Дніпропетровськ-Донецьк-Харків – тобто, забезпечать сполучення трьох міст-мільйонників Сходу».
Чеський двоповерховий міжрегіональний поїзд подвійного струму серії EJ 675 призначений для швидкісних перевезень пасажирів у вагонах підвищеного комфорту залізницями України з шириною колії
Нові поїзди «ŠKODA» складаються з шести вагонів, у кожному з яких 126 місць (загальна кількість – 636 місць). Передбачені місця першого (другий поверх) та другого класів. Електропоїзди обладнані місцями для осіб з обмеженими фізичними можливостями, є по 4 підйомники для візків у кожному поїзді, спеціально облаштовані санвузли. Із шести вагонів поїзду – два головні моторні вагони з кабінами управління, які встановлюються на початку і в кінці складу, і чотири проміжних безмоторних вагони. Вагони електропоїздів оснащені автоматичними зовнішніми розсувними дверима.
Обслуговувати електропоїзди будуть українські машиністи-інструктори та технічні спеціалісти електровозного депо Харків-«Жовтень», які пройшли курс навчання в Чехії. Усі витрати на підготовку українських спеціалістів взяла на себе чеська сторона.
Поїзди виробництва «Skoda» матимуть гарантійне обслуговування – 24 місяці з моменту початку експлуатації. Крім того, міжремонтні терміни збільшені у три рази у порівнянні з поїздами, що нині експлуатуються на залізницях. Загальний термін експлуатації поїзда – 40 років (що практично у 2 рази більше, ніж сьогодні).
Передбачається, що у перший рейс з пасажирами поїзд вирушить у середині травня.