СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Що робить влада для громади

Станом епідеміологічної ситуації у містах нерідко стурбовані їхні жителі.  Наприклад, жителька Маріуполя, зателефонувавши на урядову телефонну «гарячу лінію», відверто зізналася, що протягом всього літа нервувала, адже боялася повторення минулорічної ситуації зі спалахами холери у місті. А житель  Запоріжжя через урядову «гарячу лінію» передав пропозицію позбавляти ліцензії на перевезення пасажирів компанії, водії яких курять під час руху транспортного засобу. Державна санітарно-епідеміологічна служба підтримує таку пропозицію і готова опрацювати її разом з відповідними органами виконавчої влади.

На урядову телефонну «гарячу лінію» надходить чимало звернень щодо негативного впливу електромагнітного випромінювання на здоров’я людини. Громадяни стають більш уважними зокрема до умов проживання. Наприклад, житель Умані попросив роз’яснити, куди потрібно звернутися, аби провести перевірку на вміст шкідливих речовин утеплювача для стін.

Продукція зі стихійних ринків не завжди безпечна. Фото Володимира ЗАЇКИ

Ці та інші звернення з питань санітарно-епідеміологічного стану Урядовий контактний центр надсилає на розгляд Державній санітарно-епідеміологічній службі. Протягом поточного року до Центру надійшло понад 100 звернень з цього напряму. Більшість скарг щодо небезпечних факторів середовища життєдіяльності – з  Києва, Дніпропетровської, Донецької, Одеської, Луганської, Київської областей та АР Крим.

Приміром, жителька  Кривого Рога Дніпропетровської області звернулася з проханням перевірити санітарно-епідеміологічний стан території, де відбувається будівництво торговельно-розважального комплексу і тривалий час не вивозять побутове сміття. За інформацією Саксаганської райСЕС міста, за участі представників КП «ЖЕО №35» під час комісійного обстеження було виявлено, що не проведено прибирання більшої частини території будівельного майданчика: не ліквідовано звалище грунту, будівельних і побутових відходів. На директора компанії — забудовника складено протокол про порушення санітарних норм.

Отже, якщо вас хвилюють випадки неблагополучного санітарно-епідеміологічного стану, негайно телефонуйте на урядову телефонну «гарячу лінію» або звертайтеся до послуг веб-сайту Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.

За минулий тиждень на урядову телефонну «гарячу лінію» звернулося 9056 заявників зі скаргами, заявами і пропозиціями. 

0-800-507-309. Урядова телефонна «гаряча лінія» працює, крім неділі та святкових днів, за таким графіком: понеділок — п'ятниця — з 8:00 до 21:00, субота — з 8:00 до 19:00. Веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.