Відтепер у кожного чернігівця є «особистий кабінет». Це інтернет-сервіс, який поки що в тестовому режимі дає змогу за лічені хвилини отримати відповіді на всі питання стосовно користування газом. Споживачам, які мають комп’ютери, стала доступною абонентна база, завдяки якій можна контролювати всі нарахування.

Щоб зайти в «особистий кабінет», треба просто зареєструватися. Кілька нескладних маніпуляцій, і кожен може відчути себе босом, якому метка віртуальна секретарка надасть всю потрібну інформацію. Тут можна не лише дізнатися про свій тариф, а й передати показання лічильників і сплатити рахунки. Якщо ж виникли проблеми, є можливість, не виходячи з дому, записатися на прийом до керівників газорозподільчої та газопостачальної компанії. Керівники Чернігівгазу переконані, що дистанційне вирішення назрілих питань допоможе значно зменшити черги в коридорах газових служб і навантаження на їхні телефонні лінії. До того ж покращиться і зворотний зв’язок з клієнтами.